به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه حیات اقتصادی گیلان در گرو توسعه گردشگری است گفت: در این راستا از سرمایه گذارانی که  آماده سرمایه گذاری در گیلان باشند استقبال و حمایت می شود.  رضا علیزاده در نشست با جمعی از سرمایه گذاران خارجی به توانمندی های […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه حیات اقتصادی گیلان در گرو توسعه گردشگری است گفت: در این راستا از سرمایه گذارانی که  آماده سرمایه گذاری در گیلان باشند استقبال و حمایت می شود.

 رضا علیزاده در نشست با جمعی از سرمایه گذاران خارجی به توانمندی های استان اشاره نمود و اظهار داشت: گیلان با داشتن پتاسیل های متعدد دارای فرصت ها و اولویت های سرمایه گذاری خوبی در بخش گردشگری است که این مهم موجبات جذب سرمایه گذاران خارجی به این استان را فراهم می آورد.
وی؛ سرمایه‌گذاری خارجی را یک تعامل بین‌المللی دانست که در شکل گیری این تعامل، فاکتورها و عوامل داخلی و خارجی بسیار زیادی دخیل هستند.
علیزاده، روی کار آمدن مجدد دولت تدبیر و امید را نشانی از موفقیت آن در اجرای وعده ها و نیز رونق بخشی اقتصادی کشور خواند و اذعان داشت: در سایه تعاملات سازنده با دنیا و ایجاد عدالت اجتماعی رضایت مندی متناسبی در جامعه حاکم شد که این امر به سیطره جهانی منعکس و گسترش صادرات و نیز توسعه گردشگری طی سالهای اخیر را به ارمغان آورد.
این مسئول به توسعه صادرات در گیلان از طریق مرزهای زمینی،هوایی و دریایی اشاره نمود و تصریح کرد:صادرات صنایع دستی از جمله فعالیت های نوین اقتصادی گیلان است که نتایج خوبی را دربرداشت.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان بر لزوم بکارگیری مکانیزم های زودبازده گردشگری جهت تحقق سند چشم انداز توسعه صنعت مذکور تاکید نمود و یادآور شد: حیات اقتصادی گیلان در گرو توسعه گردشگری است که در این راستا از سرمایه گذارانی که با آماده سرمایه گذاری در گیلان باشند استقبال و حمایت می شود.
این مسئول با اشاره به جایگاه ویژه گردشگری در گیلان طی سالهای اخیر و رونق اقتصادی حاصل از آن ، این مهم را مرهون حضور سرمایه گذاران و نیز حمایت های نهادهای دولتی این استان خواند.