به گزارش صفیر گیلان،سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت از صدور بیش از ۱۵ هزار روادید برای گردشگران ایرانی به منظور سفر به روسیه در سال ۹۵ در گیلان خبر داد.  کنستانتین آلکسیف ظهر امروز در دیدار با محمدعلی نجفی استاندار گیلان با اشاره به صدور بیش از ۱۵ هزار روادید برای گردشگران ایرانی به منظور […]

به گزارش صفیر گیلان،سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت از صدور بیش از ۱۵ هزار روادید برای گردشگران ایرانی به منظور سفر به روسیه در سال ۹۵ در گیلان خبر داد.

 کنستانتین آلکسیف ظهر امروز در دیدار با محمدعلی نجفی استاندار گیلان با اشاره به صدور بیش از ۱۵ هزار روادید برای گردشگران ایرانی به منظور سفر به روسیه در گیلان در سال ۹۵ اظهار کرد: روادید صادر شده بیش از چهار برابر نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن افزایش داشته است.

وی به علاقمندی ایرانی‌ها برای گردشگری و بازدید از کشور روسیه اشاره کرد و افزود: روان‌سازی صدور روادید از موضوع‌های مهم است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

سرکنسول روسیه در رشت از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی با حضور استان‌های جنوبی روسیه در گیلان خبر داد و بیان کرد: خردادماه سال جاری نمایشگاه مذکور با محوریت آستراخان روسیه در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود./فارس