به گزارش صفیر گیلان، روح‌الله پوراسماعیلی با اشاره به اجرای طرح «هر حوزه بسیج، یک خبرنگار» در استان گیلان، اظهار کرد: این طرح با هدف تقویت فعالیت‌های خبرگزاری بسیج اجرا خواهد و در قالب آن دوره‌های آموزش مقدماتی و حرفه‌ای خبرنویسی نیز برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف راه اندازی خبرگزاری بسیج […]

طرح «هر حوزه بسیج، یک خبرنگار» در گیلان اجرایی می شود

به گزارش صفیر گیلان، روح‌الله پوراسماعیلی با اشاره به اجرای طرح «هر حوزه بسیج، یک خبرنگار» در استان گیلان، اظهار کرد: این طرح با هدف تقویت فعالیت‌های خبرگزاری بسیج اجرا خواهد و در قالب آن دوره‌های آموزش مقدماتی و حرفه‌ای خبرنویسی نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف راه اندازی خبرگزاری بسیج اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار فعالیت‌های سپاه و بسیج در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: در همین راستا تا پایان شهریور ماه امسال هفت دفتر نمایندگی دیگر در شهرستان‌های استان گیلان راه اندازی می‌شود.

پوراسماعیلی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های خبرگزاری بسیج در کنار سایر خبرگزاری‌های رسمی در استان گیلان، گفت: استان گیلان دارای نخستین دفتر مستقل استانی خبرگزاری بسیج است و در حال حاضر دو شهرستان آستارا و انزلی دارای دفتر نمایندگی هستند.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک ۵ دفتر شهرستانی دیگر خبرگزاری بسیج گیلان در شهرستان‌های آستانه اشرفیه، لنگرود، رودسر، فومن و رودبار به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در صورت تأمین امکانات سخت‌افزاری، امکان افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج در شهرستان‌های دیگر نیز وجود دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در مجموع هفت دفتر شهرستانی خبرگزاری بسیج گیلان تا پایان تابستان امسال به طور کامل افتتاح می‌شود، ادامه داد: این خبرگزاری تلاش می‌کند تا علاوه بر انعکاس اخبار سپاه و بسیج سایر مجموعه‌های را نیز پوشش دهد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن انسجام ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق ابزارهای رسانه‌ای، گفت: دشمن به دلیل تحمل شکست سخت از سپاه، بسیج و نیروهای نظامی ایران به دنبال به ایجاد تغییر در اذهان ملت ما است.