به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام افتخاری با اشاره به اینکه شهرستان شفت شهر گردشگران و مسافران   زیادی است گفت: شایسته نیست که میهمانان دغدغه اینترنت در روستاها را داشته باشند. حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه شورای اداری شهرستان شفت که  در سالن  فرمانداری شهرستان  و با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام افتخاری با اشاره به اینکه شهرستان شفت شهر گردشگران و مسافران   زیادی است گفت: شایسته نیست که میهمانان دغدغه اینترنت در روستاها را داشته باشند.

حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری در جلسه شورای اداری شهرستان شفت که  در سالن  فرمانداری شهرستان  و با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات برگزار شد ، اظهار کرد: وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تیم شان در طی سه سال گذشته  موفق و عملکرد های  خوبی داشتند.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در سطح شهرستان شفت، افزود: حل این مشکلات نیازمند نگاه ویژه کارگزاران و مسئولان کشوری و استانی است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سال های اخیر تلاش ها فراوانی برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف در سطح شهرستان شده است، گفت: همه شهرستان شفت را به محرومیت می شناسند ولی من می گویم مردم شفت مظلومند .

وی یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان شهرستان را رفع موانع و مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: باید در همه امور بینش کلام و اعتقاد به توسعه در مسئولان وجود داشته باشد.

حجت الاسلام افتخاری به حضور خود در کمیسیون عمران مجلس اشاره و تصریح کرد: کمیسیون عمران مجلس یکی از مهم ترین کمیسیون ها در راستای رفع موانع و مشکلات بوده و تلاش می کنم که از حضور در این کمیسیون نهایت استفاده را برای رفع مشکلات شهرستان های شفت و فومن ببرم.

وی شهرستان شفت را شهر گردشگری داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود: با گذشت ۳۷ ساله از عمر انقلاب اسلامی شهرستان شفت دارای مشکلاتی فراوانی همانند اینترنت، تلفن و کمبود زیرساخت های مناسب در بخش های مختلف است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اصلاح زیرساخت های مخابرات در سطح شهرستان شفت به ویژه روستاها تأکید و خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این زمینه باید برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.

حجت الاسلام افتخاری با اشاره به اینکه با توجه به علم روز دنیا و پیشرفتها  در اطلاعات و ارتباطات نباید مشکل ارتباطی و اینترنتی در روستاها وجود داشته باشد  باشد گفت:همراه اول می گوید هیچ کس تنها نیست ولی من می گویم مردم شفت تنهایند .

وی از استاندار گیلان که نگاه ویژه به شهرستان شفت داشته و بارها به این شهر سفر کردند گفت:مشکلات این شهر فراوانند.