به گزارش صفیر گیلان، عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد گیلان گفت: بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان به نمایندگی از نشر شاهد در چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان ،کتب تألیفی که حدود ۱۸۰ عنوان در حوزه ایثار و شهادت است را به نمایش و فروش خواهد گذاشت. پاکاری با اشاره به نیاز جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت اظهار […]

به گزارش صفیر گیلان، عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد گیلان گفت: بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان به نمایندگی از نشر شاهد در چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان ،کتب تألیفی که حدود ۱۸۰ عنوان در حوزه ایثار و شهادت است را به نمایش و فروش خواهد گذاشت.

پاکاری با اشاره به نیاز جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت با هویت قدسی خود توانایی سرشاری را در متأثر ساختن جامعه دارد و بی شک این فرهنگ برترین اصل برای کسب رشد اجتماعی محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ادامه داد: تولید آثار فاخر هنری و ادبی یکی از اولویت‌های بنیاد است و در این راستا آثار در خور توجه ای نیز در سالیان اخیر تولید و منتشر شده است.

پاکاری به نمایش” فرهنگ اعلام شهدای استان گیلان” و “جلد نخست وصیت نامه شهدای استان” در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: “خلاصه تفاسیر المیزان و نمونه” منتشر شده توسط نشر شاهد نیز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان از ۲۶ آبان ماه لغایت یکم آذرماه ۹۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی گیلان برگزار می‌شود.

n00267144-r-b-003 n00267144-r-b-017 n00267144-r-b-018 n00267144-r-b-001

بنیاد شهید

بنیاد شهید

n00267144-r-b-010