اختصاصی/صفیر؛رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت از غبار روبی و عطر افشانی مزار شهید کاسگل زبانبر استاد قرآن و موذن که به دست منافقین لعنت الله علیه به مقام رفیع شهادت نائل آمد خبر داد و گفت:این عطر افشانی با حضور مسئولان و به شکل ویژه در مسجد اباصالح المهدی (عج) همزمان با شهادت حضرت امام […]

اختصاصی/صفیر؛رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت از غبار روبی و عطر افشانی مزار شهید کاسگل زبانبر استاد قرآن و موذن که به دست منافقین لعنت الله علیه به مقام رفیع شهادت نائل آمد خبر داد و گفت:این عطر افشانی با حضور مسئولان و به شکل ویژه در مسجد اباصالح المهدی (عج) همزمان با شهادت حضرت امام رضا علیه السلام برگزار می شود.

گفتنی است یکی از فعالان قرآنی و تأثیر گذار قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شفت ، شهید کاسگل زبانبر ذوالپیرانی بود که با فعالیت های گسترده ای که داشت باعث وحشت منافقین شده بود.

شهید زبانبر خادم مسجد اباصالح المهدی (عج) بودند کلاس های قرآن و مجالس مذهبی برپا می کردند و قرآن آموزان ایشان در حال حاظر  مربیان قرآنی در شهرستان شفت هستند.

شهید کاسگل زبانبر ذوالپیرانی متولد شهرستان شفت بود که در سال۱۲۹۹ چشم به جهان گشود و در تاریخ ۲۸/۶/۱۳۶۰ با ترور به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

شهید زبانبر به روایتی جز اولین شهدای قرآنی استان گیلان در انقلاب شکوهمند اسلامی است.

این شهید بزرگوار متاهل و دارای دو فرزند بود.

گلزار شهید : مسجد اباصالح المهدی عج

شهید زبانبر