به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛محسنی با بیان اینکه مردم در روستای گیلده شهرستان شفت به پرورش گل محمدی روی آورده اند افزود : بازار فروش گل های زینتی در کشورهای حاشیه دریای خزر شرایط بسیار خوبی دارد و سرمایه گذاری در این بخش می تواند بازدهی مناسبی داشته باشد. محمدرضا محسنی صبح امروز میزبان مدیر […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛محسنی با بیان اینکه مردم در روستای گیلده شهرستان شفت به پرورش گل محمدی روی آورده اند افزود : بازار فروش گل های زینتی در کشورهای حاشیه دریای خزر شرایط بسیار خوبی دارد و سرمایه گذاری در این بخش می تواند بازدهی مناسبی داشته باشد.

محمدرضا محسنی صبح امروز میزبان مدیر عامل بانک توسعه تعاون گیلان و برخی کارکنان این مجموعه در دفتر کارش بود.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه فضای کسب و کار بهبود یافته است افزود: یکی از بستر های لازم برای حضور سرمایه گذاران ایجاد امنیت است.

فرماندار شفت با بیان اینکه سفرهای مدیران استانی برای احصای ظرفیت شهرستان ها برنامه بسیار خوبی است افزود: ایجاد اشتغال می تواند یکی از برنامه های اصلی بانک توسعه تعاون باشد.

وی با بیان اینکه با ایجاد اشتغال در روستاها از مهاجرت مردم به شهرها کاسته و از آسیب های اجتماعی جلوگیری می شود افزود: شفت در بخش گردشگری ظرفیت های بسیار خوبی دارد و زیبایی های این شهرستان در خاورمیانه کم نظیر است.IMG_8770

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از قطب های گردشگری مذهبی است افزود : ظرفیت های اقتصادی این منطقه در طول این سال ها مغفول مانده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تولید ماهیان گرم آبی در شفت به ۶۶۰۰ تن در سال رسیده است تصریح کرد: شرایط جغرافیایی و آب و هوای این شهرستان زمینه های سرمایه گذاری در بخش شیلات را به خوبی فراهم کرده است.

محسنی با بیان اینکه مردم در روستای گیلده شهرستان شفت به پرورش گل محمدی روی آورده اند افزود : بازار فروش گل های زینتی در کشورهای حاشیه دریای خزر شرایط بسیار خوبی دارد و سرمایه گذاری در این بخش می تواند بازدهی مناسبی داشته باشد.IMG_8776

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گیلان نیز با اشاره به برنامه سفرهای شهرستانی و ارتباط مستقیم با فرمانداران ، بخشداران و دهیاران افزود: این دیدار ها برای شناسایی ظرفیت ها و رفع موانع برای گسترش ، تولید و سرمایه گذاری صورت می گیرد.

 IMG_8768