به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۹دی در شهرستان فومن پیش از ظهر  امروز یکشنبه سوم دی ماه با حضور مسئولان و به دبیری فرمانده سپاه ناحیه فومن  برگزار شد. حجت الاسلام محمد حسن صفوی با اشاره به اینکه امروز مسلمان کشی برای استکبار یک عادت ثانویه شده و هرگز […]

 

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۹دی در شهرستان فومن پیش از ظهر  امروز یکشنبه سوم دی ماه با حضور مسئولان و به دبیری فرمانده سپاه ناحیه فومن  برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسن صفوی با اشاره به اینکه امروز مسلمان کشی برای استکبار یک عادت ثانویه شده و هرگز از این عادت برنمی گردد گفت: هیچ سازمانی جلوی آنها را نمی گیرد و در هیچ مجالس بین المللی و جهانی این کار محکوم نمی شود..

صفوی با بیان اینکه تحمل انقلاب برای دشمن سخت است گفت: دشمنان با هر کیفیت  و موضوع می خواهند ذهنیت و اذهان مردم را خراب کنند.

وی فتنه ۸۸ را فتنه کمی ندانست و گفت: این فتنه با تمام قدرت دشمنان  طراحی و سازماندهی شده بود و لی سکان داری رهبری و حاکمیت دینی وی و اقتدار بسیج این فتنه را خنثی نمود وگرنه  معلوم نبود چه اتفاقاتی بیافتد.

صفوی با بیان اینکه ما هر ساله باید این موضوع را با برگزاری مراسم و اوردن اندیشمندان انقلابی و دانایان جهان اسلامی یاد اور شویم گفت: باید مردم بیاموزند که انقلاب ادامه دارد و نیاز به نگهداری و حفاظت دارد و باید از تمام توان خود برای حمایت از انقلاب گام برداریم.

وی دشمن را ناظر قوی دانست و گفت:کوچکترین اتفاقات امروز حتی در این شهر کوچک رسانه ای و اطلاع رسانی می شود و این خود هشداری است و نشانه رسد دشمنان بر کارهای ماست .

امام جمعه فومن در این مراسم ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدا و همچنین  پاسداشت مقام  روحانی  مبارز آیت الله حائری شیرازی این روحانی را عالم به زمان خواند و گفت: مرحوم شیرازی از نادر روحانیتی بود که در خط ولایت  و امامت و انقلاب و حامی شهیدان بودند.

امام جمعه فومن در این جلسه ضمن تبریک به معاون فرماندار فومن به عنوان سرپرست فرمانداری ماسال این  راه یابی به  درجات بالا را افتخاری برای شهرستان فومن خواند و گفت: ایشان به جهت حسن خلق چنین درجه ای نصیبشان شد.

 امام جمعه فومن به کتاب نهج البلاغه در مورد حوادث زمان اشاره و افزود: این کتاب زمانه را به دیگ تشبیه و گفت در این دیگ با کف گیر بالا و پایین می شویم و در این حرکت جوهر ها ظاهر می شود.

/زلیخا صفری