به گزارش صفیر گیلان؛حسین اسمعیل‌پور، فرماندار فومن در(۱۶فروردین) و در اولین جلسه شورای اداری که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد،با اشاره به اینکه فومن رتبه اول در تعداد بازدید گردشگران از نقاط گردشگری شهرستان در سطح استان در ایام نوروز را کسب کردخبر داد.  وی حضور این میزان گردشگر در فومن را یک […]

به گزارش صفیر گیلان؛حسین اسمعیل‌پور، فرماندار فومن در(۱۶فروردین) و در اولین جلسه شورای اداری که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد،با اشاره به اینکه فومن رتبه اول در تعداد بازدید گردشگران از نقاط گردشگری شهرستان در سطح استان در ایام نوروز را کسب کردخبر داد.

 وی حضور این میزان گردشگر در فومن را یک فرصت خواند و گفت:اگر ما امکانات کافی داشته باشیم درآمد زیادی می‌توانیم برای مردم شهرستان کسب کنیم و این فرصت همیشه برای مردم فومن وجود دارد.

download (5)IMG_4894

 فرماندار فومندر بخشی دیگر به بوم‌گردی و حضور و ماندگاری گردشگران در فومن اشاره و اظهار کردند که این اتفاق می‌تواند سرنوشت فرایند اقتصاد شهرستان را تغییر دهد.

 ایشان به ورود بیش از ۸ هزار ماشین در  قلعه رودخان اشاره و تاکید می کنند: باید بحث بهداشت را بیش از پیش مورد بررسی قرار دهیم.

 وی با بیان اینکه در طول سال ۸۴ مناسبت وجود دارد که باید این مناسبت‌ها تبیین شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه اهمیت به این مناسبت‌ها توسط مسئولان فرهنگی شهرستان زیاد دیده نمی‌شود.

 فرماندار فومن همچنین در گفتمانش به آتش سوزی‌های فومن اشاره و می گویند که هیچ یک از آتش سوزی‌ها  منشا گردشگری نداشته و مکان‌هایی که دچار حریق شد، به راحتی نمی‌توان در انجا حضور داشت.

 فرماندار فومن در اولین جلسه شورای اداری سال ۹۷ با بیان اینکه پل کوچک روستای کلفت نزدیک یکسال بلاتکلیف است، افزود: پیمانکار اصلاح پل ورودی فومن به هیچکس پاسخگو نیست محدودیت ترافیکی در پل ورودی اعمال خواهیم کرد تا بتوانیم پیمانکار را ملاقات کنیم.

1396071316175062112151894

 وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه از دوستی من و نماینده سوء استفاده می‌کنند، گفت: اگر جز این بود کدام مدیرکل جرات دارد که نماینده این شهرستان در کمیسیون عمران باشد اما پل کوچک روستای کلفت را ۷ ماه بلاتکلیف بگذارد.

و اما در پی  گفتمان فرماندار فومن ،افتخاری نماینده شهرستان در پی نامه ای به

دکتر خادمی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت های ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور نوشت

photo_2018-04-06_11-47-35

 و اما بازدید از پل کلفت شهرستان فومن برای مرمت

مدیرکل و مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره راه و شهرسازی گیلان از پل کلفت شهرستان فومن بازدید کردند.

به گزارش صفیر گیلان ، بعد از جلسه شورای اداری شهرستان فومن بازدید مدیران استانی در این مکان نیز در جای خود تحسین برانگیز است .

این بازدید که به همراه مدیر ساخت و توسعه راه‌های راه وشهرسازی گیلان صورت پذیرفت، در بازدید از روند اجرایی و چگونگی پیشرفت پل مورد بررسی قرار گرفت.

67365

در این بازدید محسن عادلی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: پل بتنی کلفت شهرستان فومن با دو دهانه ۲۰ متری و عرض ۵.۵ متر می‌باشد و عرشه این پل به طرف پایه میانی که بر اثر سیل نشست کرده بود که جهت مرمت یا احداث پل جدید، امروز توسط مدیرکل مورد بازدید میدانی قرار گرفت تا تصمیم مقتضی صورت پذیرد.

و حال ……..ببینیم در آینده نزدیک چه اتفاقاتی برای این پل رقم خواهد خورد آیا این پل به خوشی ترمیم و ساخته خواهد شد یا اینکه باید شاهد حوادث تلخ در این مسیر  پر تردد و خطرناک باشیم.

تنظیم؛زلیخا صفری