به گزارش صفیر گیلان؛ به مناسبت هفته تأمین اجتماعی مهندس حسنی پور فرماندار رضوانشهر به اتفاق مهندس چراغی معاون فرماندار و صیادی بخشدار مرکزی  با رئیس و کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان دیدار کرد.   به گزارش صفیر گیلان؛ به مناسبت هفته تأمین اجتماعی مهندس حسنی پور فرماندار رضوانشهر به اتفاق مهندس چراغی معاون فرماندار و صیادی بخشدار مرکزی  […]

 به گزارش صفیر گیلان؛ به مناسبت هفته تأمین اجتماعی مهندس حسنی پور فرماندار رضوانشهر به اتفاق مهندس چراغی معاون فرماندار و صیادی بخشدار مرکزی  با رئیس و کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان دیدار کرد.

 

به گزارش صفیر گیلان؛ به مناسبت هفته تأمین اجتماعی مهندس حسنی پور فرماندار رضوانشهر به اتفاق مهندس چراغی معاون فرماندار و صیادی بخشدار مرکزی  با رئیس و کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان دیدار کرد.

فرماندار رضوانشهر در این دیدار ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی و  تشکر از زحمات رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان در راستای انجام امورات و وظایف سازمانی با اشاره به اهمیت حوزه فراگیر تامین اجتماعی عملکرد و فعالیت های این بخش را بسیار با اهمیت، ضروری و تاثیرگذار دانست.

مهندس حسنی پور با تأکید  بر سعی و تلاش پرسنل این نهاد در جهت رفع مشکلات ارباب رجوع و خدمت به مردم شهرستان ،ارائه خدمات به قشر تحت پوشش تامین اجتماعی را افتخاری برای این مجموعه برشمردند.