به گزارش صفیر گیلان،محمدمهدی نیازمند معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش رسانه ها به عنوان ابزار انتقال محتوا و پیام به جامعه، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب متنی بسیار پر محتوا و عمیق است که هر بار خواندن آن باعث فهم جدیدی از محتوای آن می‌شود و رسانه ها به عنوان انتقال دهنده پیام […]

به گزارش صفیر گیلان،محمدمهدی نیازمند معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش رسانه ها به عنوان ابزار انتقال محتوا و پیام به جامعه، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب متنی بسیار پر محتوا و عمیق است که هر بار خواندن آن باعث فهم جدیدی از محتوای آن می‌شود و رسانه ها به عنوان انتقال دهنده پیام به جامعه نقش کلیدی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به نقش رسانه های بیگانه برای به چالش کشیدن نظام انقلاب اسلامی، افزود: رسانه های بیگانه با مستندسازی های دروغین در شبکه های ضدانقلاب برای ایجاد آشوب و نابودی نظام تلاش دارند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه گام اول انقلاب نیازمند بازخوانی است، یادآور شد: گام دوم انقلاب آغازگر اصل جدیدی در انقلاب است و رسانه ها در تبیین آن نقش محوری دارند.

نیازمند با بیان اینکه امید به جوانان یکی از مهمترین مولفه ها در بیانیه گام دوم انقلاب است، ادامه داد: بیشترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند و امید به جوانان مهمترین مولفه در بیانیه گام دوم انقلاب است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی مردم را از سرمایه های اجتماعی نظام و آگاهی، اعتماد و مشارکت را سه مولفه لازم برای حفظ این سرمایه اجتماعی دانست و افزود: دشمن با شگردهای رسانه‌ای، وارونه نمایی و ناکارآمد نشان دادن انقلاب سعی در تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران داشته که همواره شکست خورده است. لذا نقش رسانه ها در برابر امپراطوری دروغ دشمن بیان دستاوردهای نظام و ایجاد فضای مثبت است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تاکید بر بهره‌برداری مطلوب از بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری، گفت: گام دوم انقلاب بهره‌وری از موفقیت ۴۰ ساله انقلاب است که باید از سند تدوین شده توسط مقام معظم رهبری برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش همه‌ جانبه کرد.

وی با اشاره به گرانی بنزین و حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم سران قوا، خاطرنشان کرد: رهبری اعتقاد به قانون و حفظ ساختارها دارند و در این موضوع همانند گذشته از سران قوا حمایت کردند و تلاش دشمنان برای آشوب و نابودی نظام به بهانه افزایش نرخ بنزین با مدیریت رهبری با شکست مواجهه شد.

نیازمند در پایان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در تمام لایه‌های جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی است و این امر با نقش آفرینی رسانه ها قابل تحقق است.