صفیر گیلان؛سید رضا علوی زمیدانی،با اشاره به آخرین وضعیت پروازها،اظهار کرد:برف در فرودگاه رشت از ساعت ۷:۳۰ شروع به باریدن کرده است، اما با توجه به آمادگی های قبلی، فرودگاه عملیاتی و آماده پذیرش همه پروازهاست. وی لغو شدن برخی از پروازها را به دلیل شرایط جوی حاکم بر کل کشور دانست و افزود:فرودگاه […]

 

 

صفیر گیلان؛سید رضا علوی زمیدانی،با اشاره به آخرین وضعیت پروازها،اظهار کرد:برف در فرودگاه رشت از ساعت ۷:۳۰ شروع به باریدن کرده است، اما با توجه به آمادگی های قبلی، فرودگاه عملیاتی و آماده پذیرش همه پروازهاست.

وی لغو شدن برخی از پروازها را به دلیل شرایط جوی حاکم بر کل کشور دانست و افزود:فرودگاه مهرآباد به عنوان فرودگاه مادر دارای شرایط جوی نامناسب بوده و پروازها از این فرودگاه لغو شده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه رشت، با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی نسبت به اطلاع رسانی پروازها به مسافران اقدام خواهند کرد، گفت: فرودگاه رشت آمادگی کامل دارد و دید خوب است لذا لغو برخی از پروازها بستگی به فرودگاه مبدا دارد.

علوی با بیان اینکه پرواز شماره ۷۱۳۶ هواپیمایی کیش از مبدا کیش ساعت ۱۴ وارد فرودگاه رشت می شود و ساعت ۱۵ فرودگاه رشت را به مقصد کیش ترک خواهد کرد،متذکر شد: پرواز شماره ۷۱۸۷ هواپیمایی کیش نیز به مقصد مشهد لغو شده است.

وی از لغو پروازهای شماره ۶۴۶ و ۶۴۷ هواپیمایی آسمان از مبدا بندرعباس به مقصد بندرعباس خبر داد و گفت: پرواز شماره ۴۵۳ ایران ایر از مبدا مشهد باطل شد و وضعیت پرواز شماره ۲۴۲ هنوز مشخص نیست.

مدیر روابط عمومی فرودگاه رشت، با اشاره به فعالیت شماره تلفن ۳۳۷۲۷۱۷۶، یادآور شد: وضعیت مابقی پروازهای امروز به مقاصد مختلف از جمله تهران و مشهد مشخص نیست و آخرین اطلاعات از شرکت های هواپیمایی مربوطه متعاقبا اعلام خواهد شد.