به گزارش صفیر گیلان، روهام قلیچی از برگزاری همایش « رهبران حرفه ای فروش» در استان گیلان خبرداد و گفت : فروش حرفه ای، در عصر کنونی اصل بقای تولید و ماندگاری در کلیه کسب و کارها است. رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با بیان اینکه فروش حرفه ای با شاخصهای روزمره متفاوت است عنوان […]

به گزارش صفیر گیلان، روهام قلیچی از برگزاری همایش « رهبران حرفه ای فروش» در استان گیلان خبرداد و گفت : فروش حرفه ای، در عصر کنونی اصل بقای تولید و ماندگاری در کلیه کسب و کارها است.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با بیان اینکه فروش حرفه ای با شاخصهای روزمره متفاوت است عنوان کرد: مهارت تدوین و اجرای استراتژی فروش، هدف اصلی مدیر حرفه ای فروش در مسیر توسعه کسب و کار و خلق ارزش است.
وی افزود: نظارت و کنترل بر عملکرد فرایند فروش علاوه بر مهارت انتخاب، آموزش و رهبری تیم، وجه تمایزی است که مدیر فروش را به رهبری حرفه ای در مقوله فروش تبدیل می کند.
دکتر قلیچی در ادامه تصریح کرد: این مرکز در راستای اهداف آموزشی و رسالتهای اجتماعی خود همایش مذکور را نهم مرداد ماه با حضور«دکتر فرخ دیبا» سخنران حرفه ای وبرتر کشور در رشت برگزار خواهد کرد.

وی اظهار داشت: مدیران و کارشناسان فروش کارخانجات، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، صنوف علاقمند به گسترش سهم بازار در فضای رقابتی کسب و کار و حتی دانشجویان می توانند جهت حضور و کسب اطلاعات بیشتر با شماره پنج رقمی۳۴۲۴۵-۰۱۳ تماس گرفته و از این فرصت طلایی بهره مند شوند.