صفیر گیلان؛با تاکید دکتر نصرتی شهردار رشت در خصوص تلاش برای عدم وقفه در ارائه خدمات در روزهای تعطیل و غیر تعطیل نوروزی، خدمت رسانی بی وقفه به شهروندان در دو شیفت کاری با ۱۳ مدیر ارشد و ۲۲۱ مدیر میانی در دستور کار قرار گرفت. به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور […]

 صفیر گیلان؛با تاکید دکتر نصرتی شهردار رشت در خصوص تلاش برای عدم وقفه در ارائه خدمات در روزهای تعطیل و غیر تعطیل نوروزی، خدمت رسانی بی وقفه به شهروندان در دو شیفت کاری با ۱۳ مدیر ارشد و ۲۲۱ مدیر میانی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، همزمان با شروع سال جدید و به منظور خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان و گردشگران، مجموعه شهرداری رشت در دو شیفت فعال بود.

بر این اساس شیفت صبح شهرداری از ساعت ۸ الی ۱۴ و شیفت عصر از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در راستای خدمت رسانی به شهروندان فعالیت کرد.

با تاکید دکتر نصرتی شهردار رشت در خصوص تلاش برای عدم وقفه در ارائه خدمات در روزهای تعطیل و غیر تعطیل نوروزی، خدمت رسانی بی وقفه به شهروندان در دو شیفت کاری با ۱۳ مدیر ارشد و ۲۲۱ مدیر میانی در دستور کار قرار گرفت.

در این ایام ۱۳ مدیر ارشد به عنوان جانشین شهردار در نوروز هر کدام در دو کشیک فعال بودند و با حضور در اتاق کشیک مدیران شهرداری در ساختمان ساعت، به رصد و مدیریت عملکرد حوزه های مختلف پرداختند.

این اقدام شهرداری رشت همچنین با مشارکت ۲۲۱ مدیر میانی در سازمان ها، مناطق و مدیریت ها در ۱۶ حوزه عملکردی همراه بود و این مدیران در حوزه عملکردی مربوطه به ارائه خدمات پرداختند.

شرح وظایف حوزه های مختلف پیش از تعطیلات نوروزی به مدیران ابلاغ شد و حوزه های عملکردی با ارائه لیست کشیک تا امروز نسبت به خدمات رسانی بی وقفه در ایام نوروز اقدام کردند.

شهرداری رشت ارائه خدمات مطلوب را از جمله وظایف ذاتی خود می داند و در راستای رضایتمندی شهروندان و افزایش سطح خدمات توان خود را به کار بسته است تا خللی در خدمات ایمنی و آتش نشانی، پسماند، حمل و نقل، نگهداشت پارکها و… به وجود نیاید و همچنین با برگزاری جشنواره ها و اقدامات فرهنگی و … فضایی متناسب با ایام نوروز برای شهروندان و گردشگران فراهم شود.

فعالیت های جایگاه CNG و پایانه ها و سایر حوزه ها نیز علی رغم حضور تعداد قابل توجهی از گردشگران و مسافران بدون هیچ وقفه ای تداوم یافت.