به گزارش صفیر گیلان؛حسین اسمعیل پور  فرماندار فومن با اشاره به اینکه حدود ۷۲هزار و۱۲نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن بودند گفت: ۹۳درصداین مردم  در پای صندوق‌های رای حاضر شدند. دکتر اسمعیل‌پور ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم این شهرستان در انتخابات ۲۹اردیبهشت، اظهار کرد:‌ مردم با حضور حداکثری در روز انتخابات برگ […]

به گزارش صفیر گیلان؛حسین اسمعیل پور  فرماندار فومن با اشاره به اینکه حدود ۷۲هزار و۱۲نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن بودند گفت: ۹۳درصداین مردم  در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

دکتر اسمعیل‌پور ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم این شهرستان در انتخابات ۲۹اردیبهشت، اظهار کرد:‌ مردم با حضور حداکثری در روز انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

وی از مشارکت ۹۳درصدی مردم فومن در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و افزود: حدود ۷۲هزار و۱۲نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن بودند که ۹۳درصد آنان در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

اسماعیل‌پور به حضور دو هزار ۱۶۰نیروی انسانی در برگزاری انتخابات فومن اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد آرای ماخوذه در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۶۷۴۸۳برگ بوده است.

وی کل آرای ماخوذه دکتر حسن روحانی را ۴۲۹۲۸رای دانست و عنوان کرد: تعداد آرای ماخوذه ‌سید ابراهیم رئیسی۲۰۹۶۷رای بوده است.

فرماندار فومن در پایان با بیان اینکه سید مصطفی آقامیرسلیم ۴۸۱رای را در این شهرستان به خود اختصاص داده است،‌ اظهار کرد: ۲۸۸رای نیز در این شهرستان متعلق به سیدمصطفی هاشمی‌طباء بوده است.