به گزارش صفیر گیلان؛جمشید ظهیری با اشاره به اینکه شهرستان فومن دارای ۱۳۳روستای بالای ۲۰ خانوار است گفت:با بهرمندی ۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در دهه فجر امسال مجموع روستاها دارای گاز به ۱۳۲ روستا می رسد و شهرستان فومن از شهرستانهای سبز گیلان می شود . مدیر عامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه […]

به گزارش صفیر گیلان؛جمشید ظهیری با اشاره به اینکه شهرستان فومن دارای ۱۳۳روستای بالای ۲۰ خانوار است گفت:با بهرمندی ۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در دهه فجر امسال مجموع روستاها دارای گاز به ۱۳۲ روستا می رسد و شهرستان فومن از شهرستانهای سبز گیلان می شود .

مدیر عامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه با گازرسانی به این روستاها درصد بهره مندی گاز روستایی فومن به ۹۹ درصد خواهد رسید و بنا بر تعریف وزارت نفت، فومن شهرستان سبز به لحاظ گازرسانی معرفی می شود گفت:  با این شهرستان تعداد۷ شهرستان گیلان شهرستان های سبز محسوب می شوند.

مهندس ظهیری اظهار کرد:برای گازرسانی به روستاهای قابل افتتاح در دهه فجر امسال در فومن بیش از یک هزار و ۷۰۰ انشعاب نصب و ۷۰ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده و بیش از  ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین از گازرسانی به یک واحد صنعتی در این شهرستان خبر داد و گفت:هم اکنون در شهرستان فومن ۲۶ هزار مشترک شهری و ۲۰ هزار مشترک روستایی از نعمت گاز برخوردارند.