به گزارش صفیر گیلان؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت دهم بهمن ماه برگزار می شود. محمد حسن پور افزود: این مراسم صبح فردا با حضور جمعی از مسئولین و علاقمندان به عرصه فرهنگ و هنر در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار […]

به گزارش صفیر گیلان؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت دهم بهمن ماه برگزار می شود.
محمد حسن پور افزود: این مراسم صبح فردا با حضور جمعی از مسئولین و علاقمندان به عرصه فرهنگ و هنر در سالن شهید انصاری مجتمع خاتم الانبیا رشت برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از سومین جشنواره فجر رشت تصریح کرد: سومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت با استقبال عمومی گسترده ای همراه شد و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
حسن پور با اشاره به مشارکت ۳۵ مرکز فرهنگی آزاد در سومین جشنواره فجر رشت بیان کرد: در این دوره از جشنواره ۵۷ برنامه در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت به معرض دید عموم گذاشته شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: آموزشگاه های آزاد هنری در بخش های موسیقی، نمایش، تجسمی و…. آثار خود را در سومین جشنواره فجر رشت ارائه کردند و برگزاری ویژه برنامه مخفل انس با قرآن کریم، تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و… از دیگر برنامه های این دوره جشنواره بود.
وی افزود: در سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت شاهد افزایش کمی و کیفی برنامه ها بودیم و این مهم موجب رضایتمندی علاقمندان عرصه فرهنگ و هنر شده است.
حسن پور با قدردانی از پوشش رسانه ای این رویداد بیان کرد: رسانه های مکتوب و مجازی همچون دو سال گذشته در پوشش اخبار مربوط به جشنواره فجر رشت نهایت همکاری را داشتند و از تلاش های صادقانه آنان کمال تشکر دارم.
سومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت از ۳۰ دی لغایت ۱۰ بهمن در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برنامه های خود را در معرض نمایش قرار داد.