حسینی، از رسانه ها خواست برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند و یادآور شد:قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند و این نظام را به دست نااهلان می اندازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی امروز در نشست مجازی سازمان بسیج رسانه گیلان با موضوع مطالبه‌گری انتخاباتی «معیارهای انتخاب اصلح» با بیان اینکه برنامه استکبار برای نفوذ به کشور غیر قابل کتمان است، اظهار کرد: دشمنان با نفوذی ‌های خود درصدد کارشکنی و کم رنگ کردن انتخابات هستند تا به‌ این وسیله به ملت فشار آورند زیرا آنان نمی‌خواهند استکبار به مسیر خود ادامه دهد

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی، یادآور شد: بسیاری از کشورها انتخابات برگزار می کنند، اما رسانه های دنیا تمرکز ویژه ای بر انتخابات ایران دارند، زیرا دشمنان نمی خواهند این مسیر که برگرفته از خط نورانی حق و عدالت انبیا و اولیای الهی است، ادامه پیدا کند.

حسینی، با بیان اینکه دشمنان در طول ۴۲ سال گذشته همواره به دنبال یافتن رخنه ای برای نفوذ در جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: رسانه های معاند همواره به دنبال نقاط ضعف می گردند و آن را برجسته می کنند.

وی به تبیین چرایی اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: اگر مردم از انتخابات استقبال نکنند و حضور حداکثری پای صندوق های رای نداشته باشند، دشمنان مشروعیت نظام را زیر سوال می برند و به خودشان اجازه می دهند هرگونه رفتاری با ملت ایران داشته باشند. در جریان انتخابات سال ۸۸ نیز شاهد تشدید تحریم های آمریکا بودیم.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، مخالفت برخی از چهره های انقلابی با نظام در جریان فتنه ۸۸ را بهانه ای برای دشمن جهت افزایش فشار بر ایران دانست و عنوان کرد: عدم حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال به زیان کشور است و موجب می شود دشمنان به فشار حداکثری خودشان بر ایران ادامه دهند.

وی با تاکید بر لزوم حضور یکپارچه و حداکثری ملت در صحنه انتخابات، تصریح کرد: علیرغم وجود دیدگاه ها و سلایق سیاسی در کشور، همگان پشتیبان مصالح نظام هستند و همین پشتیبانی ها موجب شده دشمن گزینه نظامی علیه ایران را از روی میز بردارد و تنها تحریم های اقتصادی را دنبال کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور در طراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: متعهد، انقلابی، کارآمد، باانگیزه، روحیه جهادی و بسیجی بودن از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس جمهور در طراز انقلاب اسلامی است که باید مورد توجه مردم قرار گیرد‌.

دبیرکل کانون دانشگاه‌های ایران اسلامی یکی از دلایل مشکلات کشور را تفکر لیبرالی دانست و افزود: دو جریان اصلی در کشور داریم که همان اصولگرا و اصلاح طلب است و کشور ما بیشتر دست طیفی بوده که تفکر لیبرالی داشته و منافع خود را به مردم ترجیح می‌دهند.

حسینی با بیان اینکه هدف انتشار صوت وزیر خارجه ایجاد دو گانگی کاذب در کشور بوده است، تصریح کرد: هدف از انتشار صوت وزیر امور خارجه کسب آبرو برای برجام بوده است زیرا سعی دارند میزان پایبندی آمریکا به برجام را بزرگنمایی کنند.

حسینی، از رسانه ها خواست برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند و یادآور شد: عدم تحقق وعده های انتخاباتی دولت در عرصه اقتصادی به ویژه ایجاد اشتغال و مهار تورم، تاثیر نامطلوب گذاشته است، اما نباید دست از همراهی با نظام برداریم، زیرا قهر با صندوق رای مشکلات کشور را حل نمی کند.

وزیر اسبق ارشاد، کلید حل مشکلات کشور را در همت مردم برای انتخاب دولتی انقلابی، جهادی، متعهد، با انگیزه و پای کار دانست و تاکید کرد: مسئولانی باید در راس امور قرار گیرند که نگاهشان به داخل باشد، درد مردم را بشناسند و برای رفع آنان تلاش کنند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰ تشکل و حزب رسمی در کشور، یادآور شد: تاکنون چهره های سیاسی و اجرایی شناخته شده برای حضور در عرصه انتخابات اعلام آمادگی کردند و مردم باید یک فرد مدیر و مدبر و ساده زیست و سیاسی و انقلابی را در راس قوه مجریه قرار دهند تا به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، این نظام به دست نااهلان نیفتد.