به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ علی صداقت در تشریح این خبر گفت : در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر توزیع برگه های پیش بینی نتایج فوتبال دریکی از دهستان های این شهرستان توسط متصدی واحد صنفی ؛ موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت. وی افزود : ماموران با بررسی شواهد […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ علی صداقت در تشریح این خبر گفت : در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر توزیع برگه های پیش بینی نتایج فوتبال دریکی از دهستان های این شهرستان توسط متصدی واحد صنفی ؛ موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با بررسی شواهد از توزیع برگ توتو(پیش بینی نتایج فوتبال) در این واحد صنفغی اطمینان حاصل کردند و در بازدید از این واحد صنفی، موفق به کشف ۳ هزار و ۲۰۰ برگ پیش بینی مسابقات فوتبال شدند.
سرهنگ صداقت با اشاره به اینکه ماموران یک نفر متهم ۴۰ساله را دستگیر کردند گفت : متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد
فرمانده انتظامی شفت با اشاره به اینکه شهروندان با قراردادن مشاهدات و فعالیت عوامل مشکوک می توانند با استفاده از شماره تلفن ۱۱۰ ، گزارشات خود را در اختیار پلیس قرار دهند، اضافه کرد: برخورد با قانون شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان در سرلوحه فعالیت های پلیس قرار خواهد داشت.