صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی استان گیلان کلنگ ساخت مجتمع ورزشی-رفاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در ستاد انتظامی شهرستان رشت را به زمین کوبید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا اسحاقی در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع ورزشی-رفاهی پلیس در رشت با بیان اینکه تدوین برنامه‌های دقیق برای رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان یک ضرورت است، اظهار […]

صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی استان گیلان کلنگ ساخت مجتمع ورزشی-رفاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در ستاد انتظامی شهرستان رشت را به زمین کوبید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا اسحاقی در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع ورزشی-رفاهی پلیس در رشت با بیان اینکه تدوین برنامه‌های دقیق برای رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان یک ضرورت است، اظهار داشت:‌ پیشرفت همه‌جانبه و تحقق اهداف کلان تنها در صورت ارائه تسهیلات و افزایش روحیه خدمتی کارکنان ممکن می‌شود.
این مقام انتظامی حفظ و صیانت از کارکنان را یکی از اولویت‌های اساسی پلیس دانست و اضافه کرد:‌ اقتدار، سلامت و حیثیت نیروی انتظامی در گروی مراقبت از کارکنان است.
وی ورزش و آمادگی جسمانی را برای پلیس یک ضرورت برشمرد و بیان داشت:‌ نقش سلامتی و آمادگی جسمانی در عملکرد و فعالیت‌های سازمانی بسیار حائز اهمیت است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه این مجتمع در زمینی به مساحب ۲ هزار متر مربع ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ این مجتمع شامل استخر، مجموعه بدنسازی، کافی‌شاپ، حمام نمک، سرسره آبی و حوضچه آب‌درمانی خواهد بود.
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس با توجه به جنس ماموریت‌هایش باید از تحرک و ورزیدگی بالایی برخوردار باشد، تصریح کرد: نیروی انتظامی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی باید به لحاظ جسمی و روحی در بهترین وضعیت باشد.
سردار اسحاقی اضافه کرد: طبق برآوردهای انجام شده، این مجتمع در ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.