اختصاصی/صفیر گیلان؛فرمانده سپاه شهرستان فومن در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه ملت ایران و کشور ما فتنه های بزرگ را سپری کرد ه اند گفت: در این ایام ،فتنه سخت تر از جنگ است زیرا در جنگ با شجاعت و ایمان در پایان با نصرت و پیروزی به اتمام می رسد ولی فتنه […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛فرمانده سپاه شهرستان فومن در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه ملت ایران و کشور ما فتنه های بزرگ را سپری کرد ه اند گفت: در این ایام ،فتنه سخت تر از جنگ است زیرا در جنگ با شجاعت و ایمان در پایان با نصرت و پیروزی به اتمام می رسد ولی فتنه پیچیده و لایه لایه های فراوان دارد و حتی و در فتنه پای بزرگان می لغزند و این خواص رفوزه  شدن است.

سرهنگ پاسدار حمید جانباز تصریحکرد؛شناخت فتنه ایمان و بصیرت می خواهد در فتنه پیروزی هم تلخ است و اگر غلبه کنیم باز خساراتش تلخ کننده است.

جانباز به فتنه اخیر که شاید قیمت بنزین بهانه خوبی بود اشاره و افزود: ولی دلیل اصلی فتنه این نبود و دشمن در این افزایش قیمت طمع کرد و فراینده توطئه تکمیل نشد  که  ما شاهد کشتار زیاد از افراد بی گناه بودیم.

وی افزود؛در فتنه نیروی ارزشی بعد از فرمایش حضرت آقا آمدند افق این ماجرا را حضرت آقا توجه و این تدبیر قابل تجزیه نبود .
فرمانده سپاه ناحیه فومن ولایت مداری و اطاعت محض مردم در این فتنه را ستودنی خواند و گفت:  مردم فتنه را با شورش نکردن خود و عدم حضور در جریان فتنه  این بار حل کردند.
وی افزود:نسبت به حوادث گذشته نقاط آشوب بیشتر و همراهی مردم کم و شعار دادن نبود بلکه آسیب به مغازه ،خانه، فروشگاه و پمپ بنزین و بانکها به فراوانی دیده می شد.

سرهنگ جانباز مردم را  یک ظرفیت  عظیم دانست و افزود:جا دارد در دهه بصیرت از مردم تشکر کنیم.

وی از اجرای ویژه برنامه هایی در ۹ دی ۹۸ که دهه میثاق و بصیرت نام گذاری شده خبر داد و گفت: این برنامه در تمام نهادها و ارگانها و ادارت برگزار خواهد شد تالایه های فتنه روشنگری شود.
وی پیشنهاد داد تا همه نهاد ها و ارگانها و جوانان و نخبگان برنامه پیشنهادی خود را برای سپاه ناحیه بفرستید تا استفاده کنیم و فضا سازی و انعکاس خبر این رخداد هم توسط خبرنگاران پوشش داده شود.

تنظیم/زلیخا صفری