عبدالله پاکاری در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان که با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران کل حوزه ستادی معاونت تعاون و مدیران بنیاد کیلان برگزار شد،حضور مدیران مرکز در استان ها را یک فرصت مغتنم دانست و اظهار کرد:بی تردید کمک مدیران بنیاد اجرای ماموریت ها را تسریع و تسهیل می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛پاکاری با اشاره به وجود تنگناهای بودجه ای در کشور،افزود:علیرغم همه موانع و مشکلات،منحنی حرکت بنیاد در فرایند اجرای ماموریت ها مثبت بوده که نتیجه برنامه های تحولی و پیگیری های مستمر مدیریت جدید است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،با بیان اینکه شاهد گشایش در رفع مشکلات جامعه هدف از جمله پرداخت مطالبات و اجرای قوانین مغفول مانده هستیم،گفت:امسال بسیاری از قوانین حمایتی ایثارگران که از سال های گذشته بر زمین مانده بود،اجرایی شد که از جمله آن می توان به ماده ۳۸ و همسان سازی و پرداخت بدهی مراکز درمانی و تحصیل در دانشگاه اشاره کرد.
پاکاری،از افتتاح گیشه بانک دی در پنج اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستانها خبر داد و اضافه کرد:این گیشه ها در افزایش رضایتمندی ایثارگران و تسریع در رفع مشکلات آنان موثر است.
وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات حوزه ایثارگران استان همگام با بنیاد مرکز پیگیری می شود، خاطرنشان کرد:امروز ظرفیت خوبی در تشکل های ایثارگری و ایثارگران شاغل در دستگاه ها وجود دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان همچنین بر بازنگری و به روزرسانی قوانین و مقررات حوزه ایثارگران تاکید کرد و یادآور شد:در سال جاری با شیوع بیماری کرونا مواجه بودیم،اما نه تنها محدودیتی در برنامه های فرهنگی بنیاد استان ایجاد نشد،بلکه شاهد نفوذ و اثرگذاری بیشتر این برنامه ها در جامعه بودیم که در نهایت منجر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد.
“انتهای پیام”