به گزارش صفیر گیلان؛ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی شهرستان فومن تشکیل جلسه داد. محمود قاسم نژاد بر لزوم آماده سازی فضای بصری ادارات، شهر و جامعه برای استقبال از محرم تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی مدیون محرم و عاشورا است و این را باید در عمل نشان دهیم. وی با بیان اینکه […]

به گزارش صفیر گیلان؛ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی شهرستان فومن تشکیل جلسه داد.

محمود قاسم نژاد بر لزوم آماده سازی فضای بصری ادارات، شهر و جامعه برای استقبال از محرم تاکید کرد و افزود: انقلاب اسلامی مدیون محرم و عاشورا است و این را باید در عمل نشان دهیم.

وی با بیان اینکه هیات امنای مساجد باید وظیفه مند باشند، گفت: لازم است مراسمها پرشور و با حضور وعاظ برگزار شود و تدابیر لازم جهت پذیرایی از عزاداران نیز فراهم آید.

قاسم نژاد در بخش دیگری از اظهارات خود بر لزوم جلوگیری از ورود انحرافات به عزاداری و استفاده افراطی از آلات موسیقی اشاره کرد و گفت: پرهیز از افراط و رعایت شأن و حرکت این ماه حیاتی است

فرماندار شهرستان فومن بر لزوم کنترل و ساماندهی ایستگاههای صلواتی نیز تاکید کرد و افزود: پذیرایی از عزاداران در مساجد انجام گیرد و تا ساعت ۱۲ شب عزاداری خیابانی به پایان برسد.

قاسم نژاد از نیروی انتظامی نیز خواست که در برقراری نظم و امنیت حداکثر تلاش خود را انجام دهد و همچنین از ظرفیت بسیج نیز در این راستا استفاده کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بر لزوم جلوگیری از تخریب نظام و دولت در این ایام تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همدلی هستیم.