به گزارش صفیر گیلان؛ ، محمدرضا محسنی در نشست شورای ترافیک با اشاره به اینکه بهسازی و تعریض ۱.۵ کیلومتر از محور ملاسرا-شفت به اتمام رسیده و ۹ کیلومتر آن نیز به پیمانکار واگذار شده است افزود : امیدواریم تا دهه فجر سال جاری بخشی از این مسیر در ورودی شهر شفت آماده بهره برداری و […]

به گزارش صفیر گیلان؛ ، محمدرضا محسنی در نشست شورای ترافیک با اشاره به اینکه بهسازی و تعریض ۱.۵ کیلومتر از محور ملاسرا-شفت به اتمام رسیده و ۹ کیلومتر آن نیز به پیمانکار واگذار شده است افزود : امیدواریم تا دهه فجر سال جاری بخشی از این مسیر در ورودی شهر شفت آماده بهره برداری و به عنوان خدمتی بی منت به مردم این شهرستان تقدیم گردد ؛ هر چند این پروژه باید سال ها قبل پیگیری و اجرا می شد .

فرماندار شفت با اشاره به تاکید دکتر سالاری استاندار گیلان برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه راه ملاسرا-شفت به سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان و بازدید از تقاطع ملاسرا اشاره و افزود : با توجه به قول مساعد وزیر امیدواریم این پروژه نیز ابلاغ و اجرایی گردد  .

وی با ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی ، پلیس راهور و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شفت و لزوم استمرار خدمات افزود : تمامی دستگاه های ذیربط باید در ایام محرّم و به ویژه تاسوعا و عاشورا وهمچنین آغاز سال تحصیلی جدید آمادگی کامل داشته باشند .

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه مراجعه مکرر مردم به فرمانداری برای حل امور اداری در دستگاه های اجرایی و خدماتی نمره ای منفی برای مدیریت آن مجموعه است افزود : تکریم ارباب رجوع یکی از ملاک های ارزیابی مدیران در شهرستان شفت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی تاکسی های درون شهری باید توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری شفت پیگیری شود افزود : بی توجهی مدیریت شهری در این موضوع پذیرفتنی نیست .

وی در ادامه بر لزوم ساماندهی پل جیرده برای جلوگیری از آسیب دیدن سازه آن تاکید نمود و افزود : اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این موضوع را پیگیری و گزارش نماید .