اجبار به صرفه جویی در سوز زمستان؛

ماجرای بدهی قبوض گاز مشترکان گیلانی | شرکت گاز مردم را نقره داغ کرد

  پرینت
ماجرای بدهی قبوض گاز مشترکان گیلانی | شرکت گاز مردم را نقره داغ کرد
شناسه خبر : 43575 | تاریخ انتشار : 10 اسفند 1399 - 15:56 | 409 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

مهندس اکبر با بیان اینکه اگر مشترکان نسبت به متوسط مصرف سال‌های ۹۶ و ۹۷، ده درصد صرفه جویی کنند ۱۵ درصد تخفیف را مشمول می‌شوند ادامه داد: اگر مشترکین ۱۵ درصد بیشتر از میانگین مصرف خود در سالهای ۹۶ و ۹۷ مصرف کنند شامل ۱۵ درصد جریمه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان،حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز گیلان در گفتگو با ۸دی با اشاره به اینکه این بدهی گذشته به معنای گران شدن گاز نیست و به هیچ عنوان این حامل انرژی گران نشده است اظهار کرد: بارها از طریق صدا و سیما و سایت اداره گاز گیلان اعلام کردیم که در ۴ماه دی، بهمن، اسفند و فروردین مشترکین شامل تشویق و بخشودگی یا جریمه می‌شوند.

اکبر با بیان اینکه طبق این طرح اگر مصرف کنندگان خانگی بتوانند زیر ۲۰۰ متر مکعب در ماه مصرف داشته باشند شامل بخشودگی می‌شوند و قبض آن‌ها صفر می‌شود افزود: هدف این طرح اجبار مشترکین به صرفه جویی است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه اگر مشترکان نسبت به متوسط مصرف سال‌های ۹۶ و ۹۷، ده درصد صرفه جویی کنند ۱۵ درصد تخفیف را مشمول می‌شوند ادامه داد: اگر مشترکین ۱۵ درصد بیشتر از میانگین مصرف خود در سالهای ۹۶ و ۹۷ مصرف کنند شامل ۱۵ درصد جریمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: چندیست که افراد به ما مراجعه کرده یا تماس می‌گیرند که چرا با وجود پرداخت کامل قبض دوره گذشته در قبض جدید با بدهی گذشته مواجه شدند اما این افراد در واقع جریمه شده اند.

اکبر با بیان اینکه این افراد از متوسط مصرف سال ۹۶ و ۹۷ خود ۱۵ درصد بیشتر مصرف کرده و جریمه شدند خاطر نشان کرد: این جریمه به صورت بدهی گذشته در قبوض جدید ثبت می‌شوند ولی چون اکثراً افراد خوش حسابی هستند متعجب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان افزود: این مصوبه مجلس برای همین ۴ماه است و از اردیبهشت به روال قبل برمیگردیم و دیگر بخشودگی و جرایم نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه برای امسال وضعیت مصرف گاز با توجه به شروع سرما بالا رفته اما تاکنون پایداری جریان گاز داشته و هیچ قطعی نداشتیم افزود: طرح تشویق و جریمه مشترکین کم مصرف و پر مصرف با هدف کاهش مصرف گاز و کمک به اقتصاد خانواده اجرا می‌شود.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.