نیک انجام اظهار کرد؛با توجه به اینکه ایام ولادت حضرت فاطمه(س) را در ایام‌الله دهه فجر داریم، از ۱۲ مادر شهید هنرمند شهرستان تجلیل به عمل می‌آید.

اختصاصی/صفیر گیلان؛ یوسف نیک انجام در جلسه کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر این شهرستان  در جمع رسانه های شهرستان  با اشاره به اینکه  اهمیت این کارگروه با توجه به مشکلاتی که در کشور در زمینه اجرای برنامه‌های فیزیکی پیش آمده، مضاعف‌تر از سالهای گذشته است.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه در دهه فجر امسال وظیفه رسانه و فضای مجازی در سطح کشور و استان مضاعف استگفت: امسال بیش از ۹۰ درصد برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال رسالت خبرنگاران در حوزه فضای مجازی سنگین تر از سالهای گذشته است گفت: اصحاب رسانه همزمان با ایام‌الله دهه فجر، در فضای مجازی تولید محتوا داشته باشند.

 رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد؛دستاوردهای انقلاب اسلامی در فضای مجازی با نگاه امیدبخشی و آگاهی رسانی از مهمترین رویکردهای کارگروه رسانه و فضای مجازی ستاد دهه فجر است.

نیک‌انجام با اشاره به اینکه  خبرنگاران می‌توانند در ابعاد مختلف نظام و انقلاب اسلامی مصاحبه‌هایی تهیه کنند و در سطح فضای مجازی نشر دهند تصریح کرد: علی رغم اینکه در این ۴۲ سال تحریم‌های زیادی توسط نظام استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل شده است اما هر سال در ایام‌الله دهه فجر پروژه‌های زیادی برای افتتاح داریم.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه این کمیته همزمان با ایام الله دهه فجر حدود ۱۲ برنامه در دستور کار دارد اظهار کرد: برای نخستین بار در فومن نمایشگاه عکس از اتفاقات سال ۵۷ در شهرستان و راهپیمایی که از آن موقع تا سال ۹۸ برگزار شده است برپا می‌شود.

وی کتابت خوشنویسی توسط خوشنویسان شهرستان را از دیگر برنامه‌های عنوان کرد و افزود: خوشنویسان شعارهای انقلاب اسلامی را کتابت می‌کنند.

نیک‌انجام با بیان اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر تئاتر توسط هنرمندان این شهرستان برگزار و فیلم آن در فضای مجازی متشر می‌شود گفت: اجرای آهنگ‌های انقلابی، برگزاری چندین شب شعر توسط انجمن شعر از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: در ۳۳ کانون‌ فرهنگی هنری مساجد این شهرستان برنامه‌های ویژه جشن انقلاب با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز فرهنگی هنری در شهرستان افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ایام ولادت حضرت فاطمه(س) را در ایام‌الله دهه فجر داریم، از ۱۲ مادر شهید هنرمند شهرستان تجلیل به عمل می‌آید.