به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور در نشست خبری به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران  با اشاره به اینکه  سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس این نهاد انقلابی و مردمی  و این رخداد بزرگ در جمهوری اسلامی است. فرمانده سپاه ناحیه فومن  از […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور در نشست خبری به‌مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران  با اشاره به اینکه  سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس این نهاد انقلابی و مردمی  و این رخداد بزرگ در جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن  از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ با الهام گیری از فرهنگ عاشورایی خبر داد و گفت:درک درست و عمیق از شرایط  و مقتضیات فر اروی انقلاب همواره در حوزه ماموریت این نهاد بوده و این حضور مایه بالندگی  و مایه مباهات و مسرت ایرانیان در جهان است.photo_2017-04-21_04-11-29

 

میرزاپور  با اشاره به اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نیروی مقتدر نظامی نقش تاثیرگذار خود را در منطقه و جهان اشکار ساخته،گفت: این نهاد انقلابی مانند یک الگو با تفکر مقاومت و استکبارستیزی محبوب ملت‌های حق طلب و آزادیخواه قرار گرفته است.

ایشان تصریح کردند ؛سپاه پاسداران با تاسی از وصایای حضرت امام (ره) و منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری با روحیه و مدیریت جهادی، رویکردی تکلیفی، قانونمدارانه و توجه به هجمه‌های رسانه‌ای دشمن و در راس آن آمریکای جهانخوار، ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری خود را در عرصه‌های نیاز انقلاب به صحنه آورده و گزینه‌های روی میز دشمن را عقیم کرده و پاسخ قاطع و کوبنده به دشمن در عرصه‌های مختلف داده است.

فرمانده سپاه فومن  با اشاره به اینکه کار کردها و نقش آفرینی حساس و سرنوشت ساز سپاه در طی ۴ دهه اخیر توانسته در روند دفاع از انقلاب و عمق بخشی به آن با دفاع غیر محافظه کارانه و حضور هوشمند داشته باشد گفت:با این حضور هوشمندانه که مبتنی بر اسلام عزیز است توانسته تمام فتنه های دشمنان  از ابتدای پیروزی وشکل گیری انقلاب تا امروز خنثی کند و در مسیر رشد و بالندگی و پیشرفت سازندگی کشور  و اقتدار روز افزون خود را در حوزه های‌داخلی و منطقه‌ای سبب شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن از نقش افرینی سپاه ناحیه فومن در بحث مسکن مدد جویان و اقتصاد مقاومتی ونقش فرهنگی که در جامعه دارد و همچنین  از حضور در بحرانها و سیل و …  خبر داد و گفت:باید اعلام کنم که این سپاه ناحیه فومن آمادگی لازم جهت نقش افرینی   در عرصه اقتصاد مقاومتی  ،تولید و اشتغال  را در سالیکه به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گذاری شده در برنامه خود دارد.

سرهنگ میرزاپور از جشن بزرگ به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در شهرستان فومن  خبر داد و گفت: ما در این مراسم از خانواده شهدای پاسدار و همچنین از تعدادی از پاسداران تجلیل خواهیم کرد.

ایشان به انتخابات پیش رو اشاره و افزود: موضع سپاه و بسیج در انتخابات شفاف است و ما با هیچ حزب وگروه خاصی نیستیم و دفاع نمی کنیم  ولی بی تکلیف هم نیستیم و سرنوشت کشور و انقلاب برای ما مهم است.