به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی آستارا از تیراندازی در محدوده تالاب استیل این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر به دلیل مجروح شدن در تیراندازی به بیمارستان آستارا منتقل شدند. به گزارش صفیر گیلان به نقل از فارس رسول عزیزی امروز  اشاره به تیراندازی در محدوده تالاب استیل این شهرستان اظهار کرد: شب گذشته […]

به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده انتظامی آستارا از تیراندازی در محدوده تالاب استیل این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر به دلیل مجروح شدن در تیراندازی به بیمارستان آستارا منتقل شدند.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از فارس رسول عزیزی امروز  اشاره به تیراندازی در محدوده تالاب استیل این شهرستان اظهار کرد: شب گذشته دو نفر به دلیل تیراندازی مذکور مجروح شدند و آنها را به بیمارستان انتقال دادند.

وی ادامه داد: یک نفر مرد ۲۹ ساله با اسلحه شکاری دو نفر جوان ۲۷ و ۲۸ ساله را مجروح کرد، هویت ضارب توسط ماموران پلیس آگاهی آستارا شناسایی شده و خود را به ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه انگیزه وقوع تیراندازی در محدوده تالاب استیل در حال بررسی است، تصریح کرد: به دلیل سطحی بودن محل جراحت، مجروحان در بیمارستان بستری هستند و وضعیت عمومی آنها خوب است.