به گزارش صفیر گیلان، حجت الاسلامسعید مهدوی در نشست مجمع قرآنیان گیلان که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات ماهانه جامعه القرآن، گفت: انسجام برای مجامع قرآنی برکت به دنبال دارد. وی انسجام را برگزاری گردهمایی‌ها، جلسات هم اندیشی و دور هم نشینی فعالان قرآنی […]

به گزارش صفیر گیلان، حجت الاسلامسعید مهدوی در نشست مجمع قرآنیان گیلان که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات ماهانه جامعه القرآن، گفت: انسجام برای مجامع قرآنی برکت به دنبال دارد.

وی انسجام را برگزاری گردهمایی‌ها، جلسات هم اندیشی و دور هم نشینی فعالان قرآنی عنوان کرد و گفت: جامعه قرآنی تا به انسجام و وحدت نرسد نمی‌تواند اقدام مناسبی در سطح جامعه انجام دهد یکی از انتظارات ما از فعالان قرآنی تهیه نقشه راه جامع برای پیشرفت و توسعه این حوزه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه اعضای مجمع باید برای رسیدن به یک نتیجه و برنامه مطلوب به صورت مستمر جلسه برگزار کنند، افزود: اعضا باید هیئت اندیشه ورز قرآنی تشکیل داده و به دنبال تهیه نقشه راه جامع و کامل برای جامعه قرآنی استان گیلان باشند.

وی در ادامه برگزاری هفتگی جلسات، همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی نیز باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در رسانه ملی برای جذب جوانان، استعدادیابی و تشکیل مجمع خیرین قرآنی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدوی یادآورشد: در مجموعه قرآنی از تجربه مدیران در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای استفاده شود.