اختصاصی/صفیر گیلان،در مراسمی با حضور مسئولان استانی سید محسن موسوی به عنوان فرماندار جدید محروم‌ترین شهرستان استان گیلان ،شهرستان شفت معرفی شد. فرماندار جدید شفت در جمع حاضران با اشاره به اینکه زمانی توفیق داشتم تا در رکاب شهید همت وشهید  باکری ها باشم گفت: امیدوارم تا با اندوخته اندک در تجربه کاری و با […]

اختصاصی/صفیر گیلان،در مراسمی با حضور مسئولان استانی سید محسن موسوی به عنوان فرماندار جدید محروم‌ترین شهرستان استان گیلان ،شهرستان شفت معرفی شد.

فرماندار جدید شفت در جمع حاضران با اشاره به اینکه زمانی توفیق داشتم تا در رکاب شهید همت وشهید  باکری ها باشم گفت: امیدوارم تا با اندوخته اندک در تجربه کاری و با کمک همه ی عزیزان که از آنها یاری خواهم گرفت  در این شهرستان علارغم در پیش بودن راه سخت و دشوار  چهره شهرستان را به سمت جلو سوق دهیم.

وی افزود:وقتی شهرستان  کم برخوردار  و محروم مطرح می شود من در کنار محرومیت استعداد پر شور و لایق را در جمع و جوانان حاضر می بینم و امیدوارم در راه توسعه  شهرستان با همراهی همه  و بهره گرفتن از استعدادهای بومی گامهای مثبت برداریم.

موسوی با بیان اینکه بنده معتقد هستم با هم‌دلی، هم‌زبانی و همگرایی یکا یک ارکان مسئولیتی شهرستان در شورای تامین و شورای اداری، ائمه جمعه محترم  و نماینده خوب و لایق شهرستان همچون گذشته بتوانیم شهرستان را  از بن‌بست‌ ها عبور کرده  و در شکوفایی شهرستان اثر گذار باشیم ومن از جناب محسنی  که زحمات  زیادی برای این شهرستان به گفته همه ی بزرگواران کشیدند تقدیر می کنم .

فرماندار جدید شفت یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های کاری خود را از ابتدای تجربه کاریش در فرمانداری شفت برگزاری انتخابات سالم و باشکوه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برشمرد و از مسؤولان و مدیران شهرستان خواست تمام توجهشان را به مردم معطوف کنند.

وی خط قرمزش را مردم خواند و گفت هر چه امروز بگویم باید فردا پاسخگو باشم پس باید حواسم به مردم و شما را هم دعوت می کنم که به مردم توجه کنید و در بین مردم باشیم.

فرماندار جدید شفت در پایان به این شعر به گفته خود پایان داد

بزرگی سراسر به گفتار نیست

دو صد گفته چون نیم کردار نیست

 

شفت یکی از غربی‌ترین شهرستان‌های گیلان است که مواهب طبیعی، تاریخی و مذهبی خاص خود نظیر امامزادگان ابراهیم و اسحاق را در خود دارد و از دیرباز خواستگاه علمای فاضل در نجف، قم و سایر حوزه‌های علمیه بوده‌اند که موجب فخر سرزمین گیلان شده‌اند.

به گفته مسؤولان وزارت کشور ۳۱ شهرستان کشور از تمامی استان‌ها محرومیت‌هایی در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی دارند که شهرستان شفت از گیلان یکی از این مناطق است.