اختصاصی/صفیر گیلان،با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، فاضل فاضل یای فومنی  به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش فومن معرفی شد. جهان آرای در مراسم معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و توفیق و درخشش دولت تدبیر و امید در عرصه ملی و جهانی گفت: انشاء الله با […]

اختصاصی/صفیر گیلان،با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، فاضل فاضل یای فومنی  به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش فومن معرفی شد.

جهان آرای در مراسم معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و توفیق و درخشش دولت تدبیر و امید در عرصه ملی و جهانی گفت: انشاء الله با هم سویی با نظام و دولت و همراهی ،توفیق در حل مشکلات را داشته باشیم.

وی ضمن عرض خیر مقدم خدمت همکاران فعال آموزش و پرورش شهرستان  و مسئولان فعال و توانمند شهرستان و همه ی بزرگواران حاضر ه ویژه نماینده و فرماندار محترم، از خانواده شهدای حاضر در این مراسم معارفه تشکر نمود و گفت: امیدوارم با همراهی شما و دقت و نظر گامی در آموزش و پرورش و فضایی برای دانش اموزان فراهم کنیم.

مدیر کل اموزش و پرورش گیلان با بیان ینکه یک سال از عمر حضورم در آموزش و پرورش در استان گیلان میگذرد گفت: در این مدت  دوست داشتم جناب فاضل نیا رادر  پست مدیریت ببینم و امروز این اتفاق قشنگ افتاده است.

وی فاضل نیا را چهره آشنا با ویژی خاص خواند و گفت: ویژگی های برجسته در اشخاص با داشتن موقعیت اجتماعی می تواند رضایت مندی را به دنبال داشته باشد.

جهان آرای صبر و شکیبایی توام با دور اندیشی را از ویژگی مدیریتی خواند و گفت: گاهی ابلاغ صدور یک مدیریتی در زمان کوتاه اتفاق نمی افتد و فردی که در سمت سرپرستی است با صبوری می تواند این جایگاه را حفظ  و ارتقا را داشته باشد.

ایشان استانداری گیلان را با سرپرستی خواند و گفت: وزارت اموزش و پرورش  هم در حال حاضر با سرپرستی  اداره می شود.

جهان آرای شهرستان فومن را  بخاطر نگاه رسانه ای مختلف مورد نگاه ذربینی خواند و گفت:با این نگاه راسانه ها مسئول  و سرپرست باید سخت تلاش کند تا ماندگار بماند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان صبر و شکیبایی را  ظرفیت برجسته خواند و گفت: فاضل نیا از این دسته بود.

ایشان شاخص دوم این مدیر  تازه معارفه شده را  تعلقات پاک و بی منت نسبت به آموزش و پرورش خواند و افزود:این در کلام جناب فاضل نیا شفاف بود و عمق خدمت به دانش اموز و گروه هدف می تواند اتفاقات خوب را رقم بزند.

جهان آرای آموزش و پرورش را با جایگاه برتر در سطح کشور خواند و گفت: مهمترین وزارتخانه در سطح ملی و قطب توسعه کشور  و کلیدی ترین جایگاه وزارتخانه اموزش و پرورش است پس  نیازمند گاه  حمایتی است .

وی امیدوار شد مسئولان به امر کلیدی بودن اموزش و پرورش نگاه ویژه داشته باشند و این جایگاه شاخص هم نیا زمند خود مراقبتی و هم مطالبه گری است.

 

جهان آرای خواستار شد تا خانواده و مجموعه مسئولان  که نگاه توسعه ای دارند باید برای داشتن اینده برجسته شهرستان و ارتقای آموزش گام های بلندبر داشته و با کمک خیران و سمن ها و …. شاهد اتقاقات خوب در کلاس و مدرسه و اجتماع باشیم.

ایشان به ظرفیت شهرستان در حوزه علمی و فرهنگی اشاره و افزود: اگر خواهانه خوشنامی بری این شهرستان هستیم توجه به آموزش و پرورش برای خوشنامی برجسته داشته باشیم.

ایشان با اشاره به شخصیت های برجسته شهرستان از جمله آیت الله بهجت(ره)، شیون و گل آقا گفت:امیدوارم با همراهیفرهنگیان  بتوانیم خوشنامی را دشته و یقین فرهنگیان در این راه  موثر هستند.

وی افزود: امروز برخی تصور می کنند انگیزه در فضای علمی و پژوهشی کم رنگ شده ولی من به جرات می گویم انگیزه در آموزش و پرورش بیشتر از دیگر وزارتخانه هاست و ما بخاطر چشم در چشم بودن با دانش اموز و اولیا انگیزه داریم و انگیزه چون بی حد و  مرز است پس در این حوزه هم می تواند مثمر و ثمر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش ا اشاره به اینکه در فضای آموز و پرورش مشکلات و کاستی ها است  ولی نقش اول جبران کردن مشکلات به مدیران و معلمان است و انشاء اله مدیران بتوانند پر انگیزه و با قدرت در تابستان پیش رو با قوت و قدرت برای سالی نو حضور داشته باشند و سالی نو سرشار از شور و شاط را داشته باشیم.

جهان آرای به استان  یزد که مصداق مشارکت قوی مردمی و خیران است اشاره و افزود: مشارکت خیر خواهان در این استان عدد و رقم را  در آموزش و پرورش جابجا کرده و این استان نمونه است.

وی فومن را سرشار از ظرفیت و انگیزه خیر خواهانه دانست و گفت: فاضل نیا از جایگاه رسانه و قدرت قلمی که دارد می تواند این شهرستان را در آینده قوی تر و موفق تر  از دیگر نقاط استان نشان دهند.

تنظیم// زلیخا صفری راسته کناری