به گزارش صفیر گیلان؛یونس محمودی فرماندار شهرستان املش در حاشیه استقرار میز خدمت فرمانداری و تمامی دستگاه های اجرایی در مصلای نماز جمعه شهرستان املش ؛ ضمن گرامیداشت پنجم مرداد ماه چهلمین سال برگزاری اقامه نماز جمعه در کشور به فرمان امام خمینی (ره) نماز جمعه را افتخاری برای نظام و انقلاب دانست و گفت […]

به گزارش صفیر گیلان؛یونس محمودی فرماندار شهرستان املش در حاشیه استقرار میز خدمت فرمانداری و تمامی دستگاه های اجرایی در مصلای نماز جمعه شهرستان املش ؛ ضمن گرامیداشت پنجم مرداد ماه چهلمین سال برگزاری اقامه نماز جمعه در کشور به فرمان امام خمینی (ره) نماز جمعه را افتخاری برای نظام و انقلاب دانست و گفت : پایگاه نمازجمعه یکی از تریبون‌های تاثیر گذارمهم در نظام است .
فرماندار شهرستان املش بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب از سوی ادارات و نهاد‌ها برای تسهیل در خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود : در این راستا و در جهت آشنایی و ارتباط بیشترمردم با ادارات ، روساء و کارشناسان تام الاختیار ادارات در قالب میز خدمت در محل مصلی در خدمت شهروندان و نمازگزاران خواهند بود ومردم بدون واسطه نظرات ، پیشنهادات و مسائل و مشکلات خود را با مسئولین ذیربط در میان خواهند گذاشت.
یونس محمودی با بیان اینکه میز خدمت در تمامی ادارات املش فعال و مراجعه کنندگان می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق میزخدمت مطرح تا مشکلات و خواسته‌های آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد .
ایشان خطاب به مسئولین ادارات بر ضرورت تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزودند : مدیران باید باتفکر جهادی بیش از بیش در فکر حل مشکلات مردم باشند ، زیرا معیار رضایت از مدیران ، رضایت مندی مردم است .
وی در ادامه تصریح کرد : مدیران باید سعی کنند از فرصت‌ها و مناسبت‌ها استفاده نموده و دستاورد‌ها ، اقدامات ادارات را برای مردم اطلاع رسانی کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین برتعامل بیشتر با اصحاب رسانه و همکاری با این قشر خدوم را مورد تاکید قرار داد ونقش سازنده و موثر رسانه‌ها را در تنویر افکار عمومی و روشنگری جامعه مهم ارزیابی کرد.