صفیر گیلان/زلیخا صفری؛نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت، سرهنگ عبدالعلی شعبانی به مناسبت روز خبرنگار، سه شنبه ۲۲ مرداد در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شفت با حضورجمعی از خبرنگاران برگزار شد. سرهنگ عبدالعلی شعبانی با اشاره به اینکه حضور خبرنگار در کنار نیروی انتظامی قوت قلب و انگیزه ایجاد می کند گفت:خبرنگار پل ارتباطی […]

صفیر گیلان/زلیخا صفری؛نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت، سرهنگ عبدالعلی شعبانی به مناسبت روز خبرنگار، سه شنبه ۲۲ مرداد در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی شفت با حضورجمعی از خبرنگاران برگزار شد.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی با اشاره به اینکه حضور خبرنگار در کنار نیروی انتظامی قوت قلب و انگیزه ایجاد می کند گفت:خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت باشد.

وی نقش خبرنگاران را در ایجاد و ارتقاء امنیت نقش اثر گذار خواند و گفت: خبرنگاران زبان گویای نیروی انتظامی باشند.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی نیروی انتظامی را در کنار خبرنگاران به ویژه خبرنگاران و رسانه های محلی افتخاری بزرگ خواند و گفت: خبرنگار با تحلیل درست می تواند اتفاقات و شبهات را  در ایجاد امنیت روانی حنثی کند.

فرمانده نیروی انتظامی شفت مهمترین هدف ناجا را ارتباط تنگاتنگ با رسانه خواند و گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور و دغدغه های مردم وظیفه ما ایجاد امنیت با رفتارها و سخنان و ایجاد بسترهای امنیت است.

وی نقش  دستگاهها را در بستر سازی امنیت ستودنی دانست و گفت:تلاش کنیم تا مردم امنیت را بیشتر لمس کنند.

سرهنگ شعبانی سلامت و امنیت را مقوله پنهان خواند و گفت:رصد اخبار در فضای رسانه امروز بسیار بالاست و در نتیجه حواشی در هر حوزه به فراوانی دیده و شنیده می شود  و رسانه ای در حوزه انتظامی دوامم دارد که زبان گویای پلیس در ایجاد برقراری امنیت باشد..

وی تحلیل واقع گرا را بسیار پسندیده خواند و گفت: رسانه اعتماد سازی کند زیرا  برعکس این اتفاق ایجاد بی اعتمادی می کند.

سرهنگ شعبانی حوزه ترافیک در شهرستان را از نگاه نیروی انتظامی  مقوله مهم خواند و گفت: ترافیک و رفع مشکلات ترافیکی از خواسته های به حق مردم این شهرستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در بخشی دیگر از گفتمان خود مشارکت سیاسی در انتخابات را مهم تلقی نمود و افزود: برای رصد این چالش و ایجاد تعامل بیشتر ما نیازمند خبرنگاران هستیم تا با کمک انها مدیریت این فضا را به خوبی داشته باشیم.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد، امروز مردم دغدغه امنیت دارند و افزایش ۲۶ درصدی تماس مردمی در ایجاد امنیت نشان دهنده انجام درست ماموریت پلیس در شهرستان  است.

ایشان همچنین از برگزاری دوره آموزش همگانی و برگزاری کارگاهها با حضور مدیران،دهیاران،معتمدان، مداری و مساجد  را از اهداف مهم پلیس در راستای اگاهی سازی و کاهش آسیب ها در جامعه خواند و گفت: هر چه در فضای مجازی مدیریت کنیم کم است زیرا دشمن با فضای مجازی نقش خود را در بین جوانان و اقشار جامعه مدیریت و پیاده می کند.

image_2019_8_13-4_46_29_51_SEY