صفیر گیلان؛مربی سپیدرود رشت گفت: اختلاف سپیدرود با ذوب ‌آهن سه گل نیست و تصمیمات داوری موجب رقم خوردن این نتیجه شد. به گزارش ایسنا، علیرضا امامی‌فر بعد از شکست سه بر صفر سپیدرود رشت مقابل ذوب آهن اصفهان، در نشست خبری اظهار کرد: قطعا اختلاف دو تیم در این بازی سه گل نبود و […]

صفیر گیلان؛مربی سپیدرود رشت گفت: اختلاف سپیدرود با ذوب ‌آهن سه گل نیست و تصمیمات داوری موجب رقم خوردن این نتیجه شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا امامی‌فر بعد از شکست سه بر صفر سپیدرود رشت مقابل ذوب آهن اصفهان، در نشست خبری اظهار کرد: قطعا اختلاف دو تیم در این بازی سه گل نبود و مسائلی اتفاق افتاد که تاثیر گذار بود.

وی با اشاره به تجربه بالای بازیکنان ذوب آهن گفت: آنها از موقعیت‌های خود استفاده کردند. متاسفانه تصمیماتی که داور گرفت تاثیرگذار بود. در انزلی هم چنین اتفاقاتی از این داور دیده بودیم. با این حال ما شکست را می‌پذیریم.

مربی سپیدرود رشت عنوان کرد: سرنوشت تیم ما با یک گل زده کمتر یا بیشتر تعیین می‌شود. امیدوارم دپارتمان داوری، داورهای مناسب را برای بازی‌ها انتخاب کند.

امامی‌فر یادآور شد: من راجع به تیم خودم صحبت می‌کنم. چیزی که مسلم است، هواداران همیشه ما را حمایت می‌کنند. حتی از جیب خود برای تیم هزینه می‌کنند. وقتی تیم با اتوبوس از رشت به اصفهان می‌آید، سوال برانگیز است و باید این را از مسئولان بپرسید.

دستیار علی کریمی، با اشاره به نقش هواداران در بازی‌های خانگی خاطرنشان کرد: شرایط ما در بازی‌های خانگی متفاوت است. ما در خانه سپاهان، پارس جنوبی و سایپا را شکست داده‌ایم و فرصت مناسبی است تا با انگیزه به رشت برگردیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درباره نقش علی کریمی در این تیم، گفت: با صحبت‌هایی که کریمی انجام می‌دهد و نوع تمریناتی که در طول هفته داریم، به بازیکنان فشار زیادی وارد نمی‌شود. همفکری کادر فنی موجب بهبود شرایط روحی و روانی بازیکنان می‌شود. امیدوارم بتوانیم به بهترین نتیجه برسیم.

مربی سپیدرود اضافه کرد: در رشت بازیکنان تیم با حمایت همه جانبه هواداران، روحیه مناسبی دارند. از طرفی شهر ما چمن طبیعی ندارد. امیدوارم این اتفاق بیافتد و زمین چمن مناسبی در رشت ساخته شود. استان گیلان پتانسیل بسیار خوبی دارد تا جوانان این استان از چمن خوب بهره‌مند شوند.