استاندار گیلان از مردم فهیم گیلان خواست تا زمان حضور در شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

به گزارش صفیر گیلان؛ دکتر ارسلان زارع پیش از ظهر امروز (جمعه) پس از بازدید از ستاد انتخابات شهرستان آستانه اشرفیه و یکی از شعبه های اخذ رأی، به برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی علاوه بر انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان اشاره و اظهار کرد: از آغازین ساعات صبح شاهد حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی هستیم.

وی به آخرین گزارش های دریافتی مبنی بر افزایش تعرفه مصرف شده نسبت به دوره گذشته انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: مردم با بینش استان، با تأسی از رهبر معظم انقلاب و دلسوزان و علاقمندان به اعتلای نظام در نخستین ساعات با حضور در شعب رأی خود را به صندوق می‌اندازند.
نماینده عالی دولت در گیلان به افزایش میزان حضور مردم در ساعات عصر و با خنک شدن هوا اشاره و خاطرنشان کرد: از مردم فهیم گیلان می‌خواهم که زمان حضور در شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند.
وی افزود: مردم با رأی خود گامی بلند در ناکامی توطئه های دشمنان‌ مردم و نظام اسلامی برمی‌دارند.
استاندار گیلان با اشاره به قابل قبول بودن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی بازدید شده و گزارش دریافتی از سراسر استان گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و وجود محلول‌های ضدعفونی‌کننده این اطمینان را به شهروندان و روستاییان عزیز برای حفظ سلامت آنان می‌دهد.