به گزارش  اختصاصی پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان ، محمدرضا محسنی فرماندار شفت  با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از حضور گسترده آحاد مردم این شهرستان در انتخابات قدردانی کرد. وی با بیان اینکه ۴۵ هزار و ۷۷۸ نفر در […]

 

 

به گزارش  اختصاصی پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان ، محمدرضا محسنی فرماندار شفت  با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از حضور گسترده آحاد مردم این شهرستان در انتخابات قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه ۴۵ هزار و ۷۷۸ نفر در شهرستان شفت واجد شرایط رای دادن بودند افزود : تعداد ۴۲ هزار و ۴۶۹ نفر از مردم این شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه جوانان و کشاورزان این شهرستان حضور پررنگی در انتخابات داشتند افزود :بیش از ۹۲ درصد مردم شهرستان شفت در انتخابات شرکت کردند.

وی درادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری انتخابات را آبروی نظام برشمرده بودند افزود : مردم بزرگوار شهرستان عالم پرور شفت در راستای تحقق این منویات حضوری حداکثری در انتخابات داشتند.

photo_2017-05-21_04-51-42

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه جناب آقای حسن روحانی با ۲۵ هزار و ۳۰۵ رای اکثریت آرای شهرستان شفت را به خود اختصاص داد افزود : جناب آقای سید ابراهیم رییس الساداتی ۱۴ هزار و ۶۰۸ رای ، جناب آقای مصطفی آقا میرسلیم ۳۶۶ رای و جناب آقای سیدمصطفی هاشمی طبا ۱۹۷ رای را در این شهرستان کسب کردند.