صفیر گیلان؛با حضور فرماندار تالش مشکلات آب و فاضلاب شهرستان تالش  تبصره ۳ که در ارائه مناسب خدمات آبفا نقش مهمی دارد مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش صفیر گیلان به نقل از  دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت طی […]

صفیر گیلان؛با حضور فرماندار تالش مشکلات آب و فاضلاب شهرستان تالش  تبصره ۳ که در ارائه مناسب خدمات آبفا نقش مهمی دارد مورد بررسی قرار گرفت.

talesh961023-1

به گزارش صفیر گیلان به نقل از  دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت طی نشستی با فرماندار شهرستان تالش مسایل مربوط به آب و فاضلاب این شهرستان را بررسی نمود.

در این جلسه که با حضور شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضای شورای شهر و شهرداران شهرستان برگزار شد، مهندس حسینی ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورای شهر تالش به شرکت آب و فاضلاب استان گیلان برای تصویب تبصره ۳ گفت: این امانت که به شرکت آبفای گیلان سپرده شده به عملیات اجرایی در شهرستان سرعت می بخشد

.

talesh961023-2

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین از اعضاء شورای شهر تالش خواست در تداوم تبصره ۳ با این شرکت همکاری کنند و متذکر شد: در جذب منابع مالی مختلف، موفق به جلب نظر شرکت کره ای برای تأمین اعتبار مورد نیاز پروژه های فاضلاب در شهرهای رشت، فومن و تالش شدیم که توسط مشاور در حال مطالعه می باشد.

مهندس مهدوی فرماندار تالش نیز ضمن تشکر از حضور مدیرعامل آبفای گیلان در مورد ضرورت اجرای تبصره ۳ تأکید کرد و گفت: تبصره ۳ در ارائه مناسب خدمات آبفا نقش مهمی دارد، به خصوص برای اجرای پروژه های فاضلاب باید علاوه بر اعتبارات دولت با تأمین منابع مالی از طرق دیگر بر سرعت اجرای پروژه ها افزود.

شکری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و اسالم نیز در سخنانی ضمن تشکر از جدیت و تلاش مدیرعامل آبفای گیلان خواستار تسریع در روند اجرای پروژه فاضلاب تالش شد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ محیط زیست و برخورداری مردم از محیط زیست سالم گفت: اگر استفاده از فاینانس یا روش های دیگر منجر به طولانی شدن کار خواهد شد، سایرروش ها مانندBOTرا به کاربندیم تا زمان بهره برداری و برخورداری مردم از منافع اجرای پروژه ها به کوتاهترین زمان ممکن برسد.