به گزارش صفیر گیلان؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در حاشیه‌ی بازدید استاندار گیلان از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: علیزاده گزینه‌ی معرفی شده برای فرمانداری یکی از شهرستانهای گیلان است که مراحل اداری وی انجام گرفته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از  استانداری گیلان؛ […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در حاشیه‌ی بازدید استاندار گیلان از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: علیزاده گزینه‌ی معرفی شده برای فرمانداری یکی از شهرستانهای گیلان است که مراحل اداری وی انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از  استانداری گیلان؛ محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در حاشیه ی بازدید استاندار از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران در خصوص معرفی رضا علیزاده بعنوان گزینه فرمانداری یکی از شهرستانها بیان کرد: یکی از کارهایی که در حوزه استانداری انجام می شود، این است که بسیاری از مدیران توانمند را برای فرمانداری‌ها انتخاب می کنیم.

وی ادامه داد: علیزاده نیز جزو همین افراد بوده که برای فرمانداری یکی از شهرستان های گیلان به وزارت کشور معرفی شده و مصاحبه او نیز انجام گرفته است.

وی با تصریح اینکه باید تحمل بیشتری نسبت به هم داشته باشیم، گفت: مشکلی که برای آقای علیزاده بوجود آمده، مسئله ای اداری است و همه ، در تلاش هستیم آن را برطرف کنیم.