صفیر گیلان،به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، این آتش سوزی در ساعت ۱۶:۰۰ عصر امروز به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که سریعا ۵۸ آتش نشان بهمراه ۱۲ دستگاه خودروی اطفایی و نجات از ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در علی آباد_خیابان بعثت _ کوچه ۱۲ […]

 

صفیر گیلان،به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، این آتش سوزی در ساعت ۱۶:۰۰ عصر امروز به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع داده شد که سریعا ۵۸ آتش نشان بهمراه ۱۲ دستگاه خودروی اطفایی و نجات از ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه واقع در علی آباد_خیابان بعثت _ کوچه ۱۲ اعزام شدند.
بابک رمضانی رییس سازمان، از آتش گرفتن سربندی دوباب منزل و یک کارگاه مبل سازی خبر داد و گفت: بواسطه شدت این آتش سوزی و احتمال سرایت آتش نشانان از سه طرف نسبت به خاموش کردن آتش اقدام نمودند.

رمضانی علت حادثه را در دست بررسی خواند و گفت: متاسفانه در این عملیات نفس گیر یک تن از آتش نشانان دچار آسیب دیدگی و پارگی از ناحیه لب و دهان شد که سریعا به بیمارستان انتقال یافت.
وی در ادامه از تلاش تیم جستجو و نجات آتش نشانان خبر داد و افزود:سه تن از آتش نشانان با توجه به انجام تمهیدات ایمنی’ به جستجوی افراد محبوس شده احتمالی پرداختند که خوشبختانه هیچ گونه گزارشی از گیر کردن افراد در تل حادثه دریافت نشد.