علی رغم قطع بارش برف، اکیپ های عملیاتی به صورت شبانه روزی اوضاع را پایش می کنند و پای کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در شرایط یخبندانی که روزهای آتی با آن مواجه ایم، مدیریت مصرف برق و گاز کمک شایانی به امر خدمات رسانی در حوزه حامل های انرژی خواهد کرد.

داراب زاده گفت: با اعلام پیش بینی هواشناسی مبنی بر وجود یخبندان در روزهای آتی، به منظور بهره مندی تمامی هموطنان از انواع انرژی، انتظار می رود مشترکین عزیز و محترم در استفاده بهینه از حامل های انرژی، هوشمندانه عمل کنند تا مشکلی در خدمات دهی به هموطنان گرامی ایجاد نشود.

وی افزود: در بارش برف که از شب گذشته در استان آغاز و در برخی نقاط استان از شدت بیشتری نیز برخوردار بود با تلاش کارکنان شرکت، گروه های عملیاتی و اجرایی و پیمانکاران پست ها و خطوط ، هیچگونه مشکلی برای مشترکین محترم ایجاد نکرد.

داراب زاده افزود: در برخی از نواحی کوچصفهان ، آستانه و لاهیجان به دلیل ریزش یکباره برف از روی هادی ها و در هم تنیدگی آنها در مناطق بادخیز چند مورد قطعی کوتاه مدت به وجود آمد که با حضور به موقع عوامل اجرایی در سریع ترین زمان ممکن مشکل برطرف شد .

داراب زاده گفت:همچنین پست میرزا کوچک در شهرک صنعتی رشت یک مرحله بی برق شد که در کمتر از ۱۵ دقیقه مجدداً برق دار شد و در حال حاضر هیچ مشکلی در بخش فوق توزیع و انتقال نداریم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: علی رغم قطع بارش برف، اکیپ های عملیاتی به صورت شبانه روزی اوضاع را پایش می کنند و پای کار هستند تا در صورت بروز هر گونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را برطرف کرده تا مشکلی برای هم استانی های شریف و فهیم ایجاد نشود.