به گزارش صفیر گیلان،«مصطفی نوده» عکاس گیلانی که در جشنواره بین المللی «فاین ارت» روسیه شرکت کرده بود موفق شدن در جمع ۱۰ عکاس برتر جهان قرار گیرد. گفتنی است اثر این هنرمند عکاس گیلانی نیز جز سه اثر برتر جهان معرفی شده است. در جشنواره بین المللی «قاین ارت» روسیه ۳ هزار و ۱۶۲ […]

به گزارش صفیر گیلان،«مصطفی نوده» عکاس گیلانی که در جشنواره بین المللی «فاین ارت» روسیه شرکت کرده بود موفق شدن در جمع ۱۰ عکاس برتر جهان قرار گیرد.

گفتنی است اثر این هنرمند عکاس گیلانی نیز جز سه اثر برتر جهان معرفی شده است.

در جشنواره بین المللی «قاین ارت» روسیه ۳ هزار و ۱۶۲ عکاس از ۱۰۵ کشور جهان شرکت کرده بودند.

در این جشنواره ۸ هزار و ۶۵۰ اثر ارسال شده بود که اثر مصطفی نوده هنرمند عکاس گیلانی جز سه اثر برتر و وی نیز در میان ۱۰ عکاس برتر جهان قرار گرفت.

فکر پریشان نام اثریست که مصطفی نوده، عکاس گیلانی را از میان سه هزار و ۱۶۲ عکاس در جمع ۱۰ عکاس برتر جشنواره بین المللی «فاین ارت» روسیه قرار داد.

به گفته مصطفی نوده این تصویر ،عکس یک کشاورز گیلانیست که در عمارلو رودبار ثبت شده و همین عکس در مسابقه لنزکالچر آمریکا نیز به فینال رسید و چندی پیش در نمایشگاه گروهی به یاد عباس کیارستمی در تورنتو کانادا نیز به نمایش درآمد.

چندی پیش عکسی از مصطفی نوده عکاس گیلانی با عنوان ‘ مسیر’ بر روی جلد کتاب جشنواره بین المللی ۳۵ Awards در روسیه نیز قرار گرفته بود.

مصطفی نوده متولد سال ۱۳۵۹ است و عکاسی حرفه ای را از سال ۱۳۹۰ شروع کرده و از سال ۹۵ در جشنواره های خارجی شرکت کرده و تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه و موفقیت بین المللی شده است. نوده عضو انجمن عکاسان ایران ، عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی FIAP و عضو باشگاه عکاسان جوان نیز هست.

مصطفی نوده

عکاس مصطفی نوده

مصطفی نوده مصطفی نوده photo_2017-12-10_22-26-03