به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی صفیرگیلان؛ دکتر رضا رحمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح توسعه‌ شرکت نئوپان فومنات در جمع خبرنگاران گیلان، اظهار داشت: کشورمان توانمندی های خوبی دارد و رویکرد ما این است که زمینه تولید انواع کالاها و اقلامی که امکان تولید آنها در داخل وجود دارد، فراهم شود. وی ادامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی صفیرگیلان؛ دکتر رضا رحمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح توسعه‌ شرکت نئوپان فومنات در جمع خبرنگاران گیلان، اظهار داشت: کشورمان توانمندی های خوبی دارد و رویکرد ما این است که زمینه تولید انواع کالاها و اقلامی که امکان تولید آنها در داخل وجود دارد، فراهم شود.

وی ادامه داد: این امر در بخش هایی از صنعت آغاز شده و در همین راستا اولین گام را با برگزاری نمایشگاه بین المللی تهران برداشتیم که خوشبختانه از همه جای ایران اسلامی شاهد مشارکت خوبی بودیم و معاونت صنایع و مرکز حمایت از ساخت داخل وزارت صنعت، معدن و تجارت که نهادی جدید تاسیس است، فعال شده و طی سال جاری این برنامه ها را پیگیری می کند.

دکتر رحمانی اضافه کرد: یک وجه انجام این مهم، خودکفایی کشور در برخی کالاهاست و وجه دیگر آن نیز قطع وابستگی به خارج است که در همه نقاط کشورمان، واحدهای جدید در رشته های مختلف تولیدی ایجاد می شود و این اقدام موجب توسعه مناطق و ایجاد اشتغال جدید خواهد شد.

از همه مهمتر قطع وابستگی کشور به کالای دیگر است که امسال اجرایی می شود