معارفه رییس هلال احمر رشت؛رضا سلیمی بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر رشت معارفه شد

  پرینت
معارفه رییس هلال احمر رشت؛رضا سلیمی بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر رشت معارفه شد
شناسه خبر : 8103 | تاریخ انتشار : 14 مرداد 1396 - 18:55 | 3096 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان در مراسم تودیع و معارفه رییس هلال احمر رشت گفت: شهر رشت در حال حاضر دارای ۹۰۰ هزار نفر جمعیت است که یک شعبه قادر به پاسخگویی به نیازهای و برنامه های در دست اجرای پنج ساله هلال احمر نمی باشد. به […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان در مراسم تودیع و معارفه رییس هلال احمر رشت گفت: شهر رشت در حال حاضر دارای ۹۰۰ هزار نفر جمعیت است که یک شعبه قادر به پاسخگویی به نیازهای و برنامه های در دست اجرای پنج ساله هلال احمر نمی باشد.

به

به گزارش صفیر گیلان به نقل ز دیار میرزا،مهدی ولی پور ضمن تقدیر از زحمات توحید شریعتی و معرفی رضا سلیمی بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر رشت افزود: هلال احمر رشت با تعامل صورت گرفته و کمک فرماندار و بخشداران به زودی ۵ دفتر نمایندگی علاوه بر شعبه مرکزی در رشت احداث می کند که بتواند پاسخگوی نیازهای جمعیت باشد.

وی با اشاره به عدم شناخت کافی عموم از هلال احمر گفت: در پیش از انقلاب ۷۰درصد از داریی و وقفهای هلال احمر توسط واقفین و خیرین صورت می گرفته اما در حال حاضر مسئله وقف و کمک مردم به هلال احمر کمتر شده که نشان از ضعف اطلاع رسانی و شناسایی اهداف این نهاد بزرگ خیریه به مردم است.

ولی پور بیان کرد: هلال احمر باید با جذب خیرین و اعضای جوان و داوطلبان در لایه های اجتماعی نفوذ کرده و از ظرفیت و کمک های مردمی در رسیدن به نقطه مطلوب که همان توانمند سازی مردم در زمان حوادث ، آموزش عموم و تقویت امکانات و تجهیزات و داشتن نیروهای مجرب و متخصص می باشد دست یابد.

وی با توجه با برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر در جذب اعضای جوان و داوطلب افزود : از هلال احمر رشت انتظار می رود با توجه به وجود ظرفیت های کافی و تلاش بیشتر از قبل بتواند به سرانهمشخص شده در جذب اعضا پرداخته و تعامل بیشتری با داوطلبان و خیرین داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود : استقلال ساختمان اداری شعبه رشت ، مشخص شدن تکلیف پایگاه جاده ای رشت واقع در اسطلخ جان و انتقال آن به سراوان، ایجاد دفاتر نمایندگی در ۵ بخش شهر رشت و تعامل بیشتر کارکنان و رییس شعبه با مسئولین شهرشتان از برنامه های این شعبه می باشد.

وی افزود: ظرفیت های بالقوه زیادی در هلال احمر وجود دارد که باید با تلاش بیشتر و همکاری و همدلی کارکنان برای تحقق اهداف هلال احمر به صورت بالفعل درآید.

برچسب ها
نوشته های مشابه
مطالبات شهرداری از دستگاه‌های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است
اجرای شعار سالجاری رهبری، آمادگی برای دوران پسا ریل و بهره‌گیری از نظام برنامه ریزی مبتنی بر کار تیمی و هم افزا
افزایش دو برابری توزیع کپسول گاز در ماسوله
ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
“سرپرست مدیریت موسسات ” منصوب شد.
افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.