صفیر گیلان؛طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، نرگس دستیار به سمت معاون آموزش ابتدایی و سیروس محمدی به سمت معاون آموزش سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شدند. در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، نرگس دستیار به سمت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان […]

صفیر گیلان؛طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، نرگس دستیار به سمت معاون آموزش ابتدایی و سیروس محمدی به سمت معاون آموزش سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شدند.

در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، نرگس دستیار به سمت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان انتخاب و از تلاش های سیروس محمدی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

نادر جهان آرای در این حکم بر توسعه فرهنگ اقامه نماز، افزایش میزان مشارکت خانواده ها در مدرسه، ارتقای معرفت دینی و انقلابی دانش آموزان  گسترش و تأمین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی، استفاده از افراد متخصص و کاردان با پذیرش گفتمان اعتدال محور تأکید کرده است.

گفتنی است نرگس دستیار متولد ۱۳۵۶ و با ۱۲ سال سابقه، پیش از این به مدت ۵ سال ریاست اداره دوره دوم آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان را به عهده داشت.

همچنین در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، سیروس محمدی به سمت معاون آموزش سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان منصوب و از تلاش های غلامرضا مدبری فر در زمان تصدی این مسئولیت، قدردانی شد.

نادر جهان آرای در این حکم بر ساماندهی مطلوب منابع انسانی و مالی، برنامه ریزی سالانه میان مدت مبتنی بر راهبردها، نظارت مستمر و مداوم بر فرآیند اجرایی از طریق نظارت دوره ای، برنامه ریزی برای گسترش و نشر فرهنگ اسلامی متناسب سوادآموزان و ایجاد هماهنگی و همسویی لازم در حوزه منابع و امکانات فعالیت های سوادآموزی تأکید کرده است.

سیروس محمدی متولد ۱۳۴۹ با ۲۹ سال سابقه، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته جغرافیا، پیش از این معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان را به عهده داشت.