جناب آقای رئیس جمهور ، ما فعالین اقتصادی منطقه آزاد انزلی، ضمن حمایت مجدانه از اقای سید مهدی نقوی ، از جناب عالی درخواست داریم دستور فرمایید هرگونه تفرقه افکنی و حاشیه سازی در این منطقه را متوقف نمایند

صفیر گیلان؛جناب آقای رییس جمهور آقای دکتر روحانی با سلام و دعای خیر

💢 فعالان اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی با احساس وظیفه‌ای که درقبال بهبود شرایط اقتصادی می‌نمایند، ضمن اعلام آمادگی خود برای مشارکت جدی و همه جانبه در تحقق رویکردهای کلان، از جناب آقای رئیس جمهور توقع تعامل و همدلی به منظور اصلاح مسیر به سمت اهداف و برنامه‌های کلان را دارند که ثبات بخشی، به فضای اقتصادی و فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های آتی از طریق انتخاب مدیریت صالح و باتجربه سنگلاخ های مسیر را از بین می برد.

💢 در همین راستا، بنا بر موافقت حضرت عالی و اقدام دبیرخانه شورای عالی مناطق ازاد ، اقای سید مهدی نقوی به عنوان سرپرست شایسته و خردمند و فرزانه منطقه ازاد انزلی منصوب گردید.

💢 این انتصاب شایسته از بدنه سازمان و انتخاب فردی خدوم و امین، با استقبال بی نظیر فعالان اقتصادی، مردم گیلان و بندر انزلی، رسانه ها، کارکنان و مدیران و اعضا هیئت مدیره سازمان مواجه گردید و اثرات مثبت آن در فعالیت اقتصادی و ایجاد انگیزه برای رشد و رونق در کوتاهترین زمان ممکن نمایان شد.

💢 این رونق که با سرعت و شتاب قابل توجهی سبب تحولات در روند پیگیری و رفع مشکلات و مطالبات فعالین اقتصادی در منطقه بود، در نوع خود منحصر به فرد بوده و می توان وی را تنها سرپرست منطقه آزاد انزلی دانست که به دور از هر گونه مسائل حاشیه‌ ای با ایجاد وحدت و همبستگی، در سازمان روح تازه‌ای دمیده است.

💢 شورمندانه علی رغم تخریب جهت دار و هدفمند سرپرست فعلی سازمان با تردستی های سیاسی و تخاصم بالقوه جهت بازپس گیری کرسی های از دست رفته عده ای از مدعیان سیری ناپذیر سابق که وی را مانعی در برابر دست یابی به منافع شخصی و چنگ اندازی های سیاسی خود می بینند و منطقه را چشم انداز فراخ دامن خود و شکارگاه اختصاصی خانوادگی، ایشان بی هیچ حاشیه ای چون گذشته متعهدانه، با ذات راستین خود و با تعامل مناسب با اعضای هیات مدیره برای اداره سازمان و با شناخت کامل و اشراف بر ظرفیت ها که ثمره ی هشت سال حضور ایشان در منطقه است دلیرانه و مدبرانه رو به سوی امید گام برداشت و در مدت کوتاه شاهد رفع موانع، رضایت مندی جوامع محلی، استقبال سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و همراهی معاونین و مدیران سازمان بودیم.

💢 شایان ذکر است که انتصاب ایشان ، موجب شد که قطار اهداف و ماموریت ها سازمان منطقه آزاد انزلی پس از مدتی طولانی روی ریل خردمندی حرکت کند.

💢 می گوییم و خرد می کنیم سخن را که انتظار می‌رود با توجه به بالا رفتن ضریب حساسیت در روزهای اخیر در منطقه، مجموعه سیاست‌ها و رویکردها در انتخاب مدیرعامل محترم در راستای رفع موانع باشد نه محصول حیاط خلوت های سیاسی.

💢 جناب آقای رئیس جمهور ، ما فعالین اقتصادی منطقه آزاد انزلی، ضمن حمایت مجدانه از اقای سید مهدی نقوی ، از جناب عالی درخواست داریم دستور فرمایید هرگونه تفرقه افکنی و حاشیه سازی در این منطقه را متوقف نمایند و به خواست معقولانه، تجربه محور و منطقی فعالین اقتصادی احترام بگذارند. خواهشمندیم حضرت مستطاب شخصا به این حواشی عکس العمل نشان دهید و به مسئولین ذیربط بویژه دبیر محترم شورای عالی مناطق ازاد که خود از بدنه مناطق بوده و با امور اشنایی دارند ابلاغ فرمایید ارامش از دست رفته در روزهای اخیر به منطقه آزاد انزلی بازگردد.

دلا نزد کسی بنشین که او از دل خبر دارد
به زیر آن درختی رو که او گل‌های تر دارد

در این بازار عطاران مرو هر سو چو بی‌کاران
به دکان کسی بنشین که در دکان شکر دارد

نه هر کلکی شکر دارد نه هر زیری زبر دارد
نه هر چشمی نظر دارد نه هر بحری گهر دارد