به گزارش صفیر گیلان؛ نماینده مردم صومعه سرا در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ضمن اینکه وزیر کشاورزی را انسان خوبی می دانم اما مشکلات کشاورزان و کارگران ابریشم روی زمین مانده و متاسفانه این عزیزان حقوق خود را دریافت نکرده اند، با وجود اینکه ما چندین بار مکاتبه کرده و […]

به گزارش صفیر گیلان؛ نماینده مردم صومعه سرا در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: ضمن اینکه وزیر کشاورزی را انسان خوبی می دانم اما مشکلات کشاورزان و کارگران ابریشم روی زمین مانده و متاسفانه این عزیزان حقوق خود را دریافت نکرده اند، با وجود اینکه ما چندین بار مکاتبه کرده و وزیر را به منطقه آوردیم، درخواست داریم هیات رئیسه مجلس دستور رسیدگی به حقوق کارگران ابریشم را صادر کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس ادامه داد: نکته بعدی تهیه طرح آتش نشانان و پاکروبان است که این طرح تهیه شده و لازم است به جریان بیفتد. وزیر کشور باید تبدیل وضعیت آتش نشانان را مورد توجه خود قرار دهد.

وی درباره تامین آب شرب روستاها در حوزه انتخابیه اش نیز عنوان کرد: با وجود اینکه در استان های شمالی زندگی می کنیم، اما در آب شرب محروم هستیم.

دلخوش درباره وضعیت کشاورزی حاشیه تالاب نیز گفت: وزارت جهاد کشاورزی و سازمان منابع طبیعی باید با توجه به قوانین مصوب مجلس وضعیت کشاورزی را در این منطقه روشن کند.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور هشدار داد: تالاب انزلی که یکی از تالاب های بین المللی بوده و بخشی از آن در صومعه سرا واقع شده است، در حال از بین رفتن است و شاهد مرگ تدریجی آن هستیم که نباید اجازه داد این تالاب به حال و روز دریاچه ارومیه گرفتار شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در پایان درخصوص واردات بی رویه برنج نیز تذکر دارد و خواستار توقف آن شد.