به گزارش صفیر گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نخستین همایش تجلیل از واقفین، مصالحین و واهبین هلال احمرکشور با حضور خیر برتر گیلانی برگزار شد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان هلال احمر را حلقه اعتماد مردم دانست و گفت: در سال‌های اخیر و از جمله در سیل سال […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نخستین همایش تجلیل از واقفین، مصالحین و واهبین هلال احمرکشور با حضور خیر برتر گیلانی برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان هلال احمر را حلقه اعتماد مردم دانست و گفت: در سال‌های اخیر و از جمله در سیل سال جاری شاهد اعتماد مردمی به هلال‌احمر برای کمک به آسیب‌دیدگان حادثه از طریق هلال‌احمر بوده ایم و به همین دلیل، تصمیم‌گیران و قانون‌گذاران کشور در قانون مدیریت بحران کشور، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حوادث و بحران‌ها را به جمعیت هلال‌احمر سپردند.

ولی پور با معرفی خیر برتر گیلانی در همایش تجلیل از واقفین، مصالحین و واهبین هلال احمرکشور اذعان داشت: محمدکاظم حیدرپور به عنوان واقف برتر از استان گیلان در این همایش حضور یافتند.

ساخت و تجهیز مرکز توانبخشی و کار درمانی شهرستان رودسر از اقدامات شاخص خیر گیلانی

مهدی ولی پور ضمن اشاره به خدمات خیر برتر گیلانی خاطرنشان کرد: ساخت و تجهیز مرکز توانبخشی شهرستان رودسر جهت خدمات کاردرمانی و ارائه خدمات فیزیوتراپی با تجهیزات روز دنیا با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع یکی از اقدامات شاخص محمدکاظم حیدرپور است.

گفتنی است: ساخت مسجد و سه مدرسه در گیلان و سایر استان ها، تجهیز مرکز دیالیز شهرستان رودسر و مرکز نگهداری از معلولین امام رضا(ع) از دیگر اقدامات شاخص محمدکاظم حیدرپور خیر برتر گیلانی است.