اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد حسن امام جمعه فومن در خطبه نماز جمعهامروز شهرستان ضمن دعوت از احاد مردم به تقوای الهی گفت:  یوم الله سوم خرداد ماه در ماه مبارک رمضان بر همگان میمون و مبارک باد. وی روز آزادی خرمشهر را  روز مقاومت و پیروزی را احاد مردم خواند و گفت: دشمن با همه امکانات […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد حسن امام جمعه فومن در خطبه نماز جمعهامروز شهرستان ضمن دعوت از احاد مردم به تقوای الهی گفت:  یوم الله سوم خرداد ماه در ماه مبارک رمضان بر همگان میمون و مبارک باد.

وی روز آزادی خرمشهر را  روز مقاومت و پیروزی را احاد مردم خواند و گفت: دشمن با همه امکانات امده  بود تا خرمشهر را به تصرف خود دراورد ولی جوانان حزب الله و جبهه مقاومت با مقاومت و شجاعت  خونین شهر را از جنگ دشمن آزاد و رهبر انقلاب فرمودند خرمشهر را خدا ازاد کرد.

حجت الاسلام صفوی به دلاوران و رزمندگان و ۱۵شهید شهرستان  حاضر در در این حماسه  خرمشهر را گرامی داشتند.

امام جمعه شهرستان فومن به دیدار رهیر انقلاب با دانشجویان اشاره و افزود: رهبر انقلاب نسبت دادن برجام به رهبری را  یک غلط  و اشتباه خواند.
ایشان به  گفتمان رهبر فرزانه خطاب به دانشجویان که گفتند مطالبه گری دانشجو ،مبارزه با بی عدالتی و ناهنجاری های اجتماعی جامعه  و سومین خواسته روی کار امدن دولت جوان و انقلابی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب بر تمام جامعه و جهان اسلام اشراف دارد..

ایشان تصریحکرد؛دشمن دنبال فلج کردن جوانان است و در ارتباط با تحولات ایران تنها مقاومت و ایستادگی نیاز  است  و ما امروز متاسف برای دشمنی هستیم که بعد از  ۴۰ سال مردم ایران را نشناختند.
امام جمعه فومن به نقد های اخیر رییس جمهور در مورد  بی اختیار بودن رییس جمهور در امورات کشور اشاره و افزود: در طول تاریخ انقلاب اگر نگاه کنید هیچ  هیچ رییس جمهوری بی اختیار در امور نبوده است.
حجت الاسلام صفوی سوء مدیریت را حاصل بی تدبیری خواند و گفت؛ مشکلات مسکن را در طی شش سال نگاه کنید که هیچ کاری نشد و مردم زیر بار مشکل مسکن کمر خمیده شدند و آیا تدبیر در امور مسکن در اختیار  رئیس جمهوری نبوده است.

امام جمعه فومن به گلایه رئیس جمهور در مورد بی اختیاار بودن ایشان و مجموع مدیرانش در امور برجان نیز اشاره و افزود: برجام نه تنها  زیر نظر رئیس جمهور و مدیران  ایشان بود بلکه در اختیار خانواده  رئیس جمهور نیز بود.

صفوی با اشاره به اینکه پس اقایان با تدبیر و مدیریت صحیح دنبال چاره برای حل مشکلات باشید گفت: مشکلات اقتصادی و بازار ارز و گرانی ، …. و دیگر چالش امروز جامعه را به بی اختیار بودن نسبت ندهیم.
امام جمعه فومن در بخشی دیگر از خطبه امروز خود به روز قدس و جایگاه عظیم این روز در جهان تشیع  اشاره و افزود:از همه فهیم و ولایت مدار شهرستان انتظار حضور پر شور را در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان داریم.
ایشان  به وضعیت بد شهرستان در برخی موارد از جمله بد حجابی  و …  اشاره و افزود: ا مروز برخی در شهرستان به عناوین مختلف  دنبال هنجار شکنی  هستند و من امیدوارم نیروی نظامی و انتظامی و امنیتی با تشکیل جلسه فوری در صدد شناسایی و  رفع این مشکلات باشد.
امام جمعه فومن به کمک  بر یتیمان اشاره و افزود: ما در این شهرستان ۱۸۴فرزند یتیم که نیازمند حامی هستند داریم و  در این ماه  مبارک خیران بزرگ قدمی بردارید تا این کودکان نیز زیر چتر حامی به جایگاه و خواسته های خود برسند.

تنظیم/زلیخا صفری راسته کناری