صفیر گیلان؛عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: نشست با اعضای شورای ادوار گذشته رشت گامی موثر جهت پیشبرد اهداف توسعه شهری و شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت پیرامون آن می باشد. محمد حسن عاقل منش با اشاره به حضور روسای ادوار گذشته شورای رشت در صحن شورا اظهار کرد: این کار با ابتکار سید […]

صفیر گیلان؛عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: نشست با اعضای شورای ادوار گذشته رشت گامی موثر جهت پیشبرد اهداف توسعه شهری و شناسایی بهتر نقاط ضعف و قوت پیرامون آن می باشد.
محمد حسن عاقل منش با اشاره به حضور روسای ادوار گذشته شورای رشت در صحن شورا اظهار کرد: این کار با ابتکار سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی رشت انجام و امیدوارم با هم اندیشی و ارائه ایده ها به راهکارهایی بهتر به منظور اداره امور شهر عزیزمان رشت دست یابیم.
وی افزود: برخی از این چهره ها همچون بنده دو الی سه سال از ریاست پارلمان شهری را طی سالهای گذشته تجربه کرده اند و در طول دوران تصدی خود تجارب ارزشمند و موثری به منظور برون رفت از مشکلات شهری کسب کرده اند و یقینا با برگزاری این گونه جلسات چراغ راه هدایت سکان مجموعه مدیریت شهری در آینده مشخص می شود.
عاقل منش بیان کرد: شوراهای شهر و روستا بعد از گذشت سالها دیگر یک نهال نوپا نیست و از مبانی قانونی، حقوقی، اجتماعی و سیاسی چندین ساله برخوردار است.
عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: شوراها از پایگاهی در خور توجه به منظور تصمیم گیری و تصمیم سازی بر پایه خرد جمعی نیروهای برخاسته از برآیند افکار جامعه برخوردار بوده و به همین نسبت توقع و انتظار شهروندانی که به ما رای داده اند بیش از پیش می باشد.
عاقل منش با بیان اینکه جایگاه شورا برای همگان روشن شده است گفت: باید با تداوم برگزاری چنین جلساتی در راستای پیشبرد اهداف توسعه شهر بهره لازم را بگیریم و خواستار تداوم چنین اقداماتی هستم.
عضو شورای اسلامی شهر رشت در خاتمه گفت: فرصت های با هم بودن کوتاه است و باید با مثبت اندیشی و به دور از حاشیه ها نقش امروزمان را به خوبی دریابیم و موثر عمل کنیم.