به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛مسعود طالبی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فومن ضمن ارزوی سال جدید پر از شادی برای هموطنان عزیز گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز سال جدید افزایش تقاضا  برای خرید کالای اساسی و مورد نیاز از جمله مواد غذایی و پوشاک ، اجیل ، گوشت و […]

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ؛مسعود طالبی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان فومن ضمن ارزوی سال جدید پر از شادی برای هموطنان عزیز گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز سال جدید افزایش تقاضا  برای خرید کالای اساسی و مورد نیاز از جمله مواد غذایی و پوشاک ، اجیل ، گوشت و مرغ و .. افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه شهرستان فومن شهر گردشگری و با ظرفیت مسافر پذیری بالاست گفت:اداره تعزیرات شهرستان با هماهنگی اداره صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف و همراهی بازرسان ویژه در ایام نوروز و تعطیلات جهت نظارت بر بازار به گشت زنی مداوم خواهند پرداخت.

طالب پور از پاسخگویی این اداره در ساعات اداری خبر داد و اظهار کرد؛شهروندان و مسافران محترم چنانجه از واحد صنفی شکایاتی دارند می توانند با شماره ۱۲۴ و یا حضورا” در محل اداره تعزیراتدر مجتمع اداری شهید افتخاری حضور و مطمئن باشید که در حداقل زمان  ممکن به شکایات رسیدگی می شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تاکید کرد ؛ما تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا با گرانفروشی برخورد کنیم  و امیدواریم که بازار ارام و بدور از دغدغه خاطر برای شهروندان و مسافرانداشته باشیم